Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

online inchecken Continental

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
tuti
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

online inchecken Continental

Bericht door tuti »

Is er hier misschien iemand aanwezig die ervaring heeft met het online inchecken bij Continental? Morgen gaan we vertrekken, maar ik wil graag wel een plaats bij de nooduitgang. Tot mijn schrik zag ik gister op mijn pagina bij cheaptickets dat er al stoelen waren toebedeeld. Is het nu nog wel mogelijk om een stoel te kiezen bij online inchecken?

En mocht ik toch kiezen om op schiphol in te checken: is het waar dat je 2 uur in de rij staat? :cry:
Reizen USA:
2008 - Roadtrip Oostkust
2009/2010 - Los Angeles <--> Las Vegas
2011 - Roadtrip Westen
2012 - Roadtrip Westen
2013 - Roadtrip Florida
2014 - 6 months USA Roadtrip
marstuti.blogspot.com
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Re: online inchecken Continental

Bericht door MattRob »

Bij online inchecken kan je gewoon weer opnieuw een plaats uitzoeken. Je zit dus niet vast aan je toebedeelde plaatsen. Overigens, een plaats bij de nooduitgang is erg onwaarschijnlijk. Je bent zeker niet de enige, en Elite deelnemers kunnen die plekken bij het boeken al vastleggen. Dus reken daar niet te veel op.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
tuti
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6
Contacteer:

Bericht door tuti »

heb zojuist geprobeerd, en kon dus NIET een plaats kiezen. Heb het proces dus maar afgebroken, dan probeer ik het bij de incheckbalie wel.

Denk dat ik wel een van de weinigen ben die 2.15 mtr is :(

Kon trouwens bij het boeken geen enkele klasse kiezen oid...
Reizen USA:
2008 - Roadtrip Oostkust
2009/2010 - Los Angeles <--> Las Vegas
2011 - Roadtrip Westen
2012 - Roadtrip Westen
2013 - Roadtrip Florida
2014 - 6 months USA Roadtrip
marstuti.blogspot.com
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Wij vliegen ook met Continental en we hebben de plaatsen meteen bij de boeking vastgelegd, dus ik denk niet dat er nog veel keuze is.

Marianne
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Nooduitgang plaatsen zijn trouwens meestal geblokt tot incheck op het vliegveld open gaat. Mensen die daar willen zitten moeten aan bepaalde eisen voldoen..
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Ik heb afgelopen vrijdag online ingecheckt (23 uur van te voren) en kon dus op dat moment wel switchen. Alle stoelen waren bezet behalve die bij de nooduitgangen. Gelijk Cor en mij overgezet naar rij 16 (757-200). De kinderen mogen daar helaas niet zitten. Je moet 15 jaar of ouder zijn voor een exit row plek.
Zij zaten dus op rij 17.

Cor en ik hebben nog nooit zo plezierig gevlogen. Wat een extra beenruimte heb je op die rij zeg. Ga het voor de terugweg dus weer proberen!!!
joek
Amerika-ontdekker

Bericht door joek »

MattRob schreef:Bij online inchecken kan je gewoon weer opnieuw een plaats uitzoeken. Je zit dus niet vast aan je toebedeelde plaatsen. Overigens, een plaats bij de nooduitgang is erg onwaarschijnlijk. Je bent zeker niet de enige, en Elite deelnemers kunnen die plekken bij het boeken al vastleggen. Dus reken daar niet te veel op.
Je zegt dat je niet vast zit aan je toebedeelde plaatsen.
Betekend dit dat als ik niet op tijd (via internet) incheck, dat ze dan alsnog vergeven zijn aan anderen en het vooraf reserveren van plaatsen dus geen zin heeft?

Of kan iemand anders deze plaatsen niet vastleggen voordat ik ze definitief vastleg en doelde je op het feit dat je zelf alsnog ook een andere (nog niet vooraf toebedeelde) plek kan kiezen?
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

joek schreef: Of kan iemand anders deze plaatsen niet vastleggen voordat ik ze definitief vastleg en doelde je op het feit dat je zelf alsnog ook een andere (nog niet vooraf toebedeelde) plek kan kiezen?
Dat laatste bedoel ik inderdaad :wink: ! Jouw plaatsen liggen wel vast, bij het inchecken kan je eventueel nog andere plekken kiezen.
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer