Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

nagelstudio

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
gretl
Amerika-ontdekker

nagelstudio

Bericht door gretl »

Amerika is toch ook het land van de flitsende nagels met allerlei prints erop. Ik weet enkel dat het stukken goedkoper is dan hier in Nederland en dat het ook meer 'gewoon' is dat je dat doet.
Wie weet er in Florida (omgeving Orlando of Miami) een adresje voor me.....
Nog specifieke dingen waarop ik moet letten....?
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

:D . Hier moet ik even om lachen, Gretl. Als Miami net is als de rest van de oostkust, zit er op iedere hoek een nagelstudio. De meesten doen ook aan airbrush met die designs.
Hier in de omgeving van Washington worden ze meestal gerund door Vietnamezen.
Ik heb zelf ook designs op mijn ringvinger nagels op het moment: een bloem met een geel "diamantje" in het midden. Ik vind het dus ook heel erg leuk om te doen (mijn "nagelmevrouw" vindt het wel heel moeilijk met mij, want ik wil mijn nagels altijd kort, dus moet het design heel klein).
Waar je op moet letten: dat alles schoon is en dat de instrumenten goed gedesinfecteerd worden. Je kunt denk ik al aan de studio zien, of het schoon en goed onderhouden is. Veel plezier!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
gretl
Amerika-ontdekker

Bericht door gretl »

Klinkt misschien inderdaad suf ja! Hier in Rotterdam schieten ze als paddestoelen uit de grond en er is veel onderling verschil. Maar enkele jaren terug was ik na mijn eerste Amerika reisje zeer uniek met die nagels!!
Maar ik laat me dus maar verrassen en ga af op mijn intuitie!
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Oh, ik bedoelde niet, dat je suf klonk, hoor! Helemaal niet. Ik bedoelde, dat er zoveel studio's zijn, dat je kieskeurig kunt zijn. Sommigen zien er viezig uit, die zou ik dus niet gebruiken.

Inderdaad is het hier vrij gewoon om je nagels te laten doen. Ik heb zelf silk wraps, met dus die designs. Als je in deze buurt zou zijn, zou ik mijn salon aanraden, die is schoon en heel goed. :)
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer