Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
wietje?
wietje?
Ha VS People,
Ik heb pas van een vriend van mij het volgende gehoord:
Zijn broer was een paar jaar geleden naar amerika op vakantie geweest. Bij de Duane werd er aan hem gevraagd of hij wel eens POT(wiet) rookte. Hierop antwoorde hij; Ja --------------Vervolgens krijg hij geen visum voor amerika en moest het land binnen 24 uur verlaten, of anders werd hij gearresteerd. Hij had geen geld genoeg bij zich voor de terugreis. Dus boekte hij een reis naar Australië. Daar werd hem geld gestuurd zodat hij weer naar nederland kon vliegen. al met al veel problemen voor weer op NL bodem te komen zonder een vakantie te kunnen vieren en weg geld!!!
Moraal van het verhaal:
DENK EFFE NA VOORDAT JE WAT ZEGT!!!!!!!!!!
Greets Carny
Ik heb pas van een vriend van mij het volgende gehoord:
Zijn broer was een paar jaar geleden naar amerika op vakantie geweest. Bij de Duane werd er aan hem gevraagd of hij wel eens POT(wiet) rookte. Hierop antwoorde hij; Ja --------------Vervolgens krijg hij geen visum voor amerika en moest het land binnen 24 uur verlaten, of anders werd hij gearresteerd. Hij had geen geld genoeg bij zich voor de terugreis. Dus boekte hij een reis naar Australië. Daar werd hem geld gestuurd zodat hij weer naar nederland kon vliegen. al met al veel problemen voor weer op NL bodem te komen zonder een vakantie te kunnen vieren en weg geld!!!
Moraal van het verhaal:
DENK EFFE NA VOORDAT JE WAT ZEGT!!!!!!!!!!
Greets Carny
-
- Amerikakenner
Stelletje sukkels
Ach ja wat verwacht je ook anders: MANNEN met hun onnozele humor!!! Maar ja, de boodschap is vast wel overgekomen. Ik weet namelijk zeker dat deze mannen eerst denken voordat ze LULLEN in de VS.
niet de groete van C.
niet de groete van C.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ok, het is weer leuk geweest, slotje erop.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith