Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Strafblad en naar Amerika

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
MisterIbiza
Amerika-newbie

Strafblad en naar Amerika

Bericht door MisterIbiza »

Ik ben vorig jaar een verkeersovertreding begaan (snelheid) en zal daarvoor op de koffie moeten komen bij Officier van Justitie volgende maand.

Nu is het zo dat ik in Juni naar Amerika wil, nu wil ik graag weten of dit enige gevolgen kan hebben en welke risico's ik loop als ik toch naar Amerika ga met een strafblad.

Groeten

MisterIbiza
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heb je voor een snelheidsovertreding een strafblad in Nederland? Het klinkt als een vrij klein iets, waar je volgens mij niet zo bezorgd om hoeft te zijn. Maar als je twijfelt zou ik de Amer. ambassade in Den Haag er over bellen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
freekb2
Amerikakenner

Bericht door freekb2 »

heb even snel gelezen op de site van Blik op de Weg http://www.blikopdeweg.nl/Nieuws_en_Inf ... te_s.shtml ik zou als ik jou was daar even kijken of je voorwaardelijk dan wel onvoorwaardelijk krijgt.
Mocht je echt vast komen te zitten dan krijg je dus inderdaad een strafblad. (maar dan heb je ook voor de 3de keer harder dan 69 km/h te hard gereden.

Weer ontopic: ik weet niet of het uit maakt voor je reis
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer