Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sales tax terugkrijgen in de USA?
Sales tax terugkrijgen in de USA?
Ik vraag mij af of je als Nederlander in de USA de betaalde sales tax terug kunt krijgen. In Canada kan dit wel, heb ik van kennissen gehoord. Wij zijn van plan zo'n 3 weken aan overnachtingen te plannen in de USA dus het zou leuk zijn als we de tax terug zouden kunnen krijgen. Wie weet hier meer over?
Bedankt.
Groeten,
Monique
Bedankt.
Groeten,
Monique
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
http://www.cbp.gov/xp/cgov/travel/leavi ... n/faqs.xml beantwoordt die vraag.
Canada heeft een nationale Goods and Services tax, de VS heeft geen nationale Tax op goederen. Wat je betaalt is belasting aan de staten, te gecompliceerd om een vergoedingsprogramma op te zetten, neem ik aan.
Canada heeft een nationale Goods and Services tax, de VS heeft geen nationale Tax op goederen. Wat je betaalt is belasting aan de staten, te gecompliceerd om een vergoedingsprogramma op te zetten, neem ik aan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith