Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
ESTA-systheem.
ESTA-systheem.
Hallo allemaal,
Ik heb op de allesamerika site wat gelezen over: ESTA: Reizen naar Amerika onder het Visa Waiver Programma.
Nu begrijp ik dit niet zo goed. Moet je je op een site registeren? Wanneer kan dat dan, nu al of vlak voor vertrek?
En weet iemand misschien of wij daar uberhaupt wel mee te maken hebben? We gaan van 29 juli tot 8 augustus naar de Vs.
Alvast bedankt!
Groetjes
Ik heb op de allesamerika site wat gelezen over: ESTA: Reizen naar Amerika onder het Visa Waiver Programma.
Nu begrijp ik dit niet zo goed. Moet je je op een site registeren? Wanneer kan dat dan, nu al of vlak voor vertrek?
En weet iemand misschien of wij daar uberhaupt wel mee te maken hebben? We gaan van 29 juli tot 8 augustus naar de Vs.
Alvast bedankt!
Groetjes
1t/m29 juni, Sv van Miami naar San Diego
29 juni t/m 8 augustus samen rondtrekken in het zuid/westen van de VS!
29 juni t/m 8 augustus samen rondtrekken in het zuid/westen van de VS!
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: ESTA-systheem.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022