Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wally Mart Guide Book

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Wally Mart Guide Book

Bericht door Dento »

Ik zag op facebook een link staan naar de "Wal-Mart E-Z Locator Pocket Guide Book", en ik moest natuurlijk even zien wat het was.

Het blijkt een boekje te zijn waarin alle Walmarts in staan die binnen 1 mijl van een highway exit liggen, wat speciaal is samengesteld voor "Trucker's & RV'rs", om het eenvoudig te maken om een Walmart te vinden zonder ver van de highway af te hoeven gaan. Het boekje geeft ook aan of het een Supercenter is of niet, en de lokaties zijn geordend naar staat, interstate nummer, en exit nummer.

Je kunt het via de website bestellen voor $7.00.

Misschien handig voor degenen die zonder navigatiesysteem rondreizen (al dan niet in een RV) en écht niet zonder Walmart kunnen! :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Wally Mart Guide Book

Bericht door nieuwenoord »

Ah, je loyaliteit gaat ver :wink:
Paul1983
Amerika-ontdekker

Bericht door Paul1983 »

Als je een tomtom hebt kun je gratis via Tomtom Home alle adressen van Walmart downloaden als Nuttige Plaatsen!! Erg handig op reis..
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

nieuwenoord schreef:Ah, je loyaliteit gaat ver :wink:
Ach, loyaliteit... Je probeert je medemens te helpen, hè... :wink: :lol:
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Handy!
Onlangs bij de Walmart de nieuwe Rand McNally road atlas 2010 (!) gekocht voor $7.
Daar zit dan ook de Walmart store directory in.
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer