Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Forumlid op vakantie

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
rene.jager
Amerika-expert
Contacteer:

Forumlid op vakantie

Bericht door rene.jager »

Nou bij deze, zal ik dan maar het spits afbijten.

Roland, alvast een heel goede vakantie toegewenst Afbeeldingen hopelijk kom je weer met mooie foto's en een dito reisverslag.

Het wordt geen geijkte route, dus ik wacht met spanning af... 8)
lelie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door lelie »

Ja Roland, heel veel plezier!! :toocool:

Ik ben benieuwd naar de foto's en het reisverslag.

Groetjes van Marloes :lol:
Ton-L
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Ton-L »

Roland
Fijne vakantie en veilige kilometers :) :)
Onze Reisverhalen en foto's zijn te zien en te lezen op onze Website:

http://www.loke.nl/

Groetjes Ton,Ria,Debby & Bram
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Een goede reis en vakantie toegewenst Roland Afbeelding
Laatst gewijzigd door Sandy op 06 jun 2005, 20:12, 4 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Gast

Bericht door Gast »

Ik wens je ook een fijne vakantie Roland, misschien komen we elkaar nog tegen, wij gaan volgende week, de 16e, ook die richting uit!
VEEL PLEZIER!
Ingrid.
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Ik heb je route bekeken en het zal wellicht weer een mooie vakantie worden. Veel plezier !

Anita2
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

Ook vanuit België een goede reis gewenst. :wink: :dance:
Eugeni
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Eugeni »

Een hele goede reis gewenst en een fijne vakantie. Ik ben nu al benieuwd naar je reisverslag.
Misschien kunnen wij er nog weer wat tips uithalen voor we zelf vertrekken. :lol:
Ik heb met veel genoegen al je reisverslagen gelezen.
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Bedankt allemaal, Afbeelding

Ik heb er weer enorm veel zin in. :dance: :dance:

Helaas moet ik morgenochtend nog wel een examen doen. :cry: Das minder, maar ja, nog altijd beter dan vlak ná je vakantie...

Morgenmiddag begin ik dan echt met inpakken, morgenavond nog even uiteten met mijn ouders. Woensdag de rest inpakken en 's avonds haalt mijn broer (uit Lelystad) mij alvast op waarna we donderdagochtend vroeg naar Schiphol gaan.

Een "live" reisverslag zal ik (helaas voor jullie) niet gaan bijhouden. Uiteraard komt er wel weer een verslag zoals jullie de laatste drie jaren van mij gewend zijn. Ook ben ik van plan dit jaar nog meer foto's op mijn site de zetten. De capaciteit van mijn site is enkele maanden geleden 2,5 keer zo groot geworden, dus daar kunnen nog wel wat foto's bij... :wink:

De reis zal beginnen in Phoenix, AZ. Vervolgens ga ik naar New Mexico, Texas, Oklahoma, Kansas, Colorado, Nebraska, South Dakota, Wyoming, Utah om uiteindelijk na vier weken weer te eindigen in Phoenix, AZ. Hieronder heb ik even een routekaartje geplaatst. Overigens kun je mijn hele trip nalezen op mijn site.

Afbeelding

Diegenen die binnenkort ook op vakantie gaan, wil ik in ieder geval ook alvast een hele fijne vakantie toegewensen.

Groet,

Roland 8)
Laatst gewijzigd door Coyote op 06 jun 2005, 19:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Ik wens je ook een fantastische vakantie Roland.

Marjon
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Goeie reis Roland, de Rockies Tickets liggen hier klaar en ik heb goed weer besteld. 8)
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Coyote schreef:@ Sandy: De reis zal beginnen in Phoenix, AZ. Vervolgens ga ik naar New Mexico, Texas, Oklahoma, Kansas, Colorado, Nebraska, South Dakota, Wyoming, Utah om uiteindelijk na vier weken weer te eindigen in Phoenix, AZ. Hieronder heb ik even een routekaartje geplaatst. Overigens kun je mijn hele trip nalezen op mijn site.
Dank je Roland, ik had inmiddels jouw site al gevonden.. en vervolgens mijn berichtje aangepast (ik zie jij inmiddels ook LOL)
Ziet er goed uit.. Ik heb het even vluchtig bekeken, maar ik begrijp dat je alleen op vakantie gaat?
Laatst gewijzigd door Sandy op 06 jun 2005, 19:52, 2 keer totaal gewijzigd.
Sandy
Inge
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Inge »

Fijne vakantie!
Ben ook erg benieuwd naar je verslag!
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Hoi Roland,

Een hele fijne vakantie toegewenst, ik weet zeker dat dit gaat lukken met zo'n mooie route.

Hanny
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi Roland,

Vanuit het Zeeuwse een hele fijne vakantie gewenst en we kijken uit naar je verslag en foto's.
Jammer dat je geen "live" verslag maakt :wink:
Rob
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Sandy schreef:Dank je Roland, ik had inmiddels jouw site al gevonden.. en vervolgens mijn berichtje aangepast (ik zie jij inmiddels ook LOL)
Ziet er goed uit.. Ik heb het even vluchtig bekeken, maar ik begrijp dat je alleen op vakantie gaat?
Sandy,

we zitten mekaar wel steeds in de weg met de berichten zo lijkt het... :hilarious:

Ik ga inderdaad (weer) alleen. Sinds 2000 heb ik (met uitzondering van 2001) steeds de trip alleen gemaakt. Vaak krijg je verwonderde en bewonderende blikken van mensen als je vertelt dat je zo'n reis alleen maakt. Ik heb er geen moeite mee, al is een reisgenoot natuurlijk wel zo leuk om je ervaringen te delen. Gelukkig heb ik daarvoor jullie en mijn site zodat ik mijn ei ook kwijt kan... :wink:

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
wendyjol
Amerikakenner

Bericht door wendyjol »

Roland schreef
Ik heb er geen moeite mee, al is een reisgenoot natuurlijk wel zo leuk om je ervaringen te delen. Gelukkig heb ik daarvoor jullie en mijn site zodat ik mijn ei ook kwijt kan...
... en wij zijn graag een gewillig oor Roland. Al vind ik het persoonlijk wel jammer tot juli te moeten wachten. Kunnen we je echt niet overhalen tot een live verslag????

Heel veel plezier gewenst,
Wendy
Anita

Bericht door Anita »

:offtopic:

Eric,

heb jij enig idee hoe je die ticker in MSN kunt krijgen? Ik heb er al eentje aangemaakt, maar ik krijg 'm niet in MSN!

Anita
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ook van hier een heel fijne vakantie toegewenst, Roland! Hopelijk heb je de hele vakantie net zulk mooi weer als wij op het moment hebben!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Coyote schreef:Helaas moet ik morgenochtend nog wel een examen doen. :cry: Das minder, maar ja, nog altijd beter dan vlak ná je vakantie...
Hoi Roland,

heel veel succes morgen met het examen.
Verder wens ik jou een heel goede vakantie en een prettige reis toe. Geniet er van en maak maar lekker veel foto's. Dan hebben wij nog wat te genieten als jij weer terug bent. En misschien kom je onderweg nog wel een coyote tegen, die je kan fotograferen.

Groet, Marco.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer