Roland, alvast een heel goede vakantie toegewenst

Het wordt geen geijkte route, dus ik wacht met spanning af...

Dank je Roland, ik had inmiddels jouw site al gevonden.. en vervolgens mijn berichtje aangepast (ik zie jij inmiddels ook LOL)Coyote schreef:@ Sandy: De reis zal beginnen in Phoenix, AZ. Vervolgens ga ik naar New Mexico, Texas, Oklahoma, Kansas, Colorado, Nebraska, South Dakota, Wyoming, Utah om uiteindelijk na vier weken weer te eindigen in Phoenix, AZ. Hieronder heb ik even een routekaartje geplaatst. Overigens kun je mijn hele trip nalezen op mijn site.
Sandy,Sandy schreef:Dank je Roland, ik had inmiddels jouw site al gevonden.. en vervolgens mijn berichtje aangepast (ik zie jij inmiddels ook LOL)
Ziet er goed uit.. Ik heb het even vluchtig bekeken, maar ik begrijp dat je alleen op vakantie gaat?
... en wij zijn graag een gewillig oor Roland. Al vind ik het persoonlijk wel jammer tot juli te moeten wachten. Kunnen we je echt niet overhalen tot een live verslag????Ik heb er geen moeite mee, al is een reisgenoot natuurlijk wel zo leuk om je ervaringen te delen. Gelukkig heb ik daarvoor jullie en mijn site zodat ik mijn ei ook kwijt kan...
Hoi Roland,Coyote schreef:Helaas moet ik morgenochtend nog wel een examen doen.Das minder, maar ja, nog altijd beter dan vlak ná je vakantie...