Over 3 weken vertrek ik zelf naar The States voor een bezoek aan mijn Amerikaanse vriendin. Ze is vorig jaar in Nederland geweest en nu is het mijn beurt voor een bezoek aan de US..voor twee maanden maar liefst

maarrr.. nu de datum van vertrek zo dichtbij komt wordt ik wel steeds nerveuzer. Want los van het feit dat ik nog nooit in Amerika geweest ben wordt het ook de eerste keer dat ik op een vliegtuig stap.
Daar gaat ook eigenlijk mijn vraag over. Ik vlieg van Amsterdam naar Columbus en maak een tussenstop in Chicago. Nadat ik hier geland ben vertrekt 90 minuten later echter de vlucht naar Columbus al. Dit lijkt me aan de korte kant.
Is het uberhaubt mogelijk om op tijd in te checken voor die vlucht?
Ik heb zo m'n twijfels aangezien ik ook nog vingerafdrukken en een foto moet laten nemen bij immigrations, langs de douane, bagage ophalen en dan ook nog is van terminal 5 naar terminal 2 moet rijden (ervanuitgaande dat er bussen zijn).
En hoe makkelijk is het eigenlijk om als ik eventueel die vlucht zou missen op een andere geplaatst te worden?
Mijn vriendin zegt dat het moet lukken, maar ik wordt er toch wel enigszins nerveus van

Is er iemand die ervaring heeft met zulke krappe overstaptijden? Alvast bedankt!