Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Laptop of Hard Disk meenemen?
-
- Amerika-newbie
Laptop of Hard Disk meenemen?
Wij gaan in maart naar Disney World en de andere parken.
Nu heb ik een digitale video camera. Maar ik weet nu al dat ik veel opnames zal maken.
Mag je een externe HD of laptop meenemen naar Amerika om dan daar al mijn opnames op over te zetten?
Nu heb ik een digitale video camera. Maar ik weet nu al dat ik veel opnames zal maken.
Mag je een externe HD of laptop meenemen naar Amerika om dan daar al mijn opnames op over te zetten?

Re: Laptop of Hard Disk meenemen?
Ja dat mag. Je mag een gewone tas en een laptoptas meenemen als handbagage.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Heb je een camera met harde schijf of met bandjes?
Want bij een camera met harde schijf kun je meestal een uur of 7 in de hoogste kwaliteit filmen. Zou het knap vinden als je dat vol maakt
En bij bandjes zou ik gewoon de originele bandjes bewaren als backup. Gewoon een pak van die dingen meenemen. Want kwaliteit wordt minder als je overspoelt..
Want bij een camera met harde schijf kun je meestal een uur of 7 in de hoogste kwaliteit filmen. Zou het knap vinden als je dat vol maakt

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-newbie
Ik heb 2 SDHC kaartjes nu van 16gb.
Op de hoogste stand kan ik per kaartje 3,75 uur filmen.
De filmpjes wil ik dan op de HD zetten, zodat ik de kaartjes weer kan hergebruiken. Even formateren en weer filmen.
Op de hoogste stand kan ik per kaartje 3,75 uur filmen.
De filmpjes wil ik dan op de HD zetten, zodat ik de kaartjes weer kan hergebruiken. Even formateren en weer filmen.

Ik ben een keer terug gekomen met 19 uur aan film materiaalNjit schreef:...bij een camera met harde schijf kun je meestal een uur of 7 in de hoogste kwaliteit filmen. Zou het knap vinden als je dat vol maakt...

(Okay, daar zat dan wel 3 kwartier de stoeptegels van Las Vegas bij omdat ik vergeten was de camera uit te zetten).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Vorig jaar naar Miami was het geen probleem om me laptop met externe harde schijf en digital camcorder en 2 digitaal camera's mee te nemen, afgelopen april was het ook geen probleem om me laptop met externe harde schijf en digital camcorder en 2 digitaal camera's mee te nemen, en ik denk dat ik aankomende oktober als ik weer ga weer geen problemen zal ondervinden hieraan.
Het enige wat ik je wel mede moet delen is dat het wel in de bekende plastic bakken moet passen bij metaaldetectiepoortjes, bij mij keken ze ervan op dat ik voor 2 tot 3 weken zoveel electronica mee had.
groetjes Mark
Het enige wat ik je wel mede moet delen is dat het wel in de bekende plastic bakken moet passen bij metaaldetectiepoortjes, bij mij keken ze ervan op dat ik voor 2 tot 3 weken zoveel electronica mee had.
groetjes Mark
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
waarom zou dit een probleem zijn? ik neem altijd een laptop en een hdd mee op reis. in Amerika ook geen probleem mee gehad , Jamaica niet Dominicaanse republiek niet. het is toch geen verboden waar?
-
- Amerika-newbie
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
je mag ook cds met miek meenemen.
wie zegt dat er ook echt muziek op deze cd's staan? kan daar ook gegevens opzetten. of een camera geheugen kaart.
Amerika is gelukkig nog geen Noord Korea dus het zal geen enkel probleem zijn
wie zegt dat er ook echt muziek op deze cd's staan? kan daar ook gegevens opzetten. of een camera geheugen kaart.
Amerika is gelukkig nog geen Noord Korea dus het zal geen enkel probleem zijn
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ook bij ons worden behoorlijk veel video opnames gemaakt. Omdat de harde schijf van onze laptop te snel volraakt (laptop is niet meer de nieuwste) hadden we een Canon DW-100 meegenomen. Hiermee konden we HD video kopiëren naar gewone DVD's zonder kwaliteits verlies.
Laatst gewijzigd door Mantoinette op 31 aug 2009, 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
2005.... again in 2007!!!... again in 2009!!!
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
reisverslag zuidwesten 2005
reisverslag zuidwesten en New York 2007
reisverslag 2009
http://www.asmas.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Grandu
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb gelezen dat er op Schiphol achter de douane een balie zit voor het aangeven van laptops. Niet vergeten dus! 

The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties