Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Sportevenement bekijken in Amerika
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Sportevenement bekijken in Amerika
Het lijkt ons leuk om een keer naar een sportevenement te gaan zoals bv baseball oid.
Wat zijn de leuke sporten en in welke plaats moeten we dat gaan bekijken, en hoe komen we aan kaartjes???
Groetjes ess
Wat zijn de leuke sporten en in welke plaats moeten we dat gaan bekijken, en hoe komen we aan kaartjes???
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: Sport evenemet bekijken in Amerika
Zelf vind ik Baseballwedstrijden altijd leuk om te bezoeken. Via http://www.mlb.com kun je de Team Sites opzoeken. Zo kun je ook zien in welke grote steden ze spelen. De speelschema's voor 2010 zijn al bekend. Losse tickets kun je volgens mij vanaf maart 2010 kopen. Ik koop ze altijd bij de Team Sites zelf.
Volgend jaar hoop ik weer ook één of meerdere wedstrijden te bezoeken.
Roland
Volgend jaar hoop ik weer ook één of meerdere wedstrijden te bezoeken.

Roland
-
- Amerika-expert
Het zullen mijn ogen zijn, maar ik heb met baseball altijd moeite om te volgen wat er precies gebeurt, onafhankelijk van de plaats (zowel achter de catcher, langs de kant, als in een skybox gezeten): dat balletje is mij gewoon te klein. Igv. basketbal wil je dichtbij het veld zitten: de actie is vrij lokaal, dus overzicht wint je niets; bij football maakt de het minste uit naar mijn smaak. Verder geef ik de voorkeur aan een een plaats middenin een sectie van de tribune, want mensen lopen nogal wat af en aan. Zit je onderaan of langs de zijkant (vlakbij de walkway of trap), dan lopen mensen niet alleen voortdurend door je gezichtsveld, soms blijven ze ook eventjes staan, vooral als er net een mooie actie gaande is.
Gr., Flipje
Gr., Flipje
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ja, je moet de bal wel goed in de gaten houden. Gaat mij soms ook (bijna) te snel maar als je dan naar de spelers kijkt op het veld zie je gauw genoeg waar de bal neerkomt. Naarmate ik naar meer wedstrijden ga, inmiddels een stuk of 7, begin ik het steeds leuker te vinden.FlipjeBTiel schreef:Het zullen mijn ogen zijn, maar ik heb met baseball altijd moeite om te volgen wat er precies gebeurt, onafhankelijk van de plaats (zowel achter de catcher, langs de kant, als in een skybox gezeten): dat balletje is mij gewoon te klein.
Afgaande op de speelschema's voor volgend jaar kan ik wel enkele wedstrijden bezoeken. Dat wordt weer genieten!

Roland
-
- Amerika-expert
Ik zou juist niet naar die beroemde clubs gaan, maar naar de 'minor leagues'. In Minnesota zijn er bijvoorbeeld de St. Paul Saints. Heel overzichtelijk stadion, je kunt na afloop de handtekening van de spelers krijgen (koop een baseball en een glazen kistje om die in op te bergen nadat de handtekeningen erop gezet zijn), plus altijd leuke dingen, bijvoorbeeld een varken dat de scheidsrechter nieuwe balletjes komt brengen. Dat is 'echt' baseball, niet ergens voor veel geld hoog op een tribune zitten, maar redelijk dicht bij het spel en spelers die niet belachelijke bedragen verdienen (totale salariskosten NY Yankees: een $208 miljoen per jaar, de Minnesota Twins: $67,6 miljoen).
Zelfde met football en alle andere sporten.
Als je het kunt vinden (niet zo moeilijk): high school football, hele dorpen lopen daarvoor uit (vooral in Texas). Grootste voordeel: je hebt een tribune vol met mensen die je maar al te graag de fijne kneepjes van het spel willen uitleggen.
Zelfde met football en alle andere sporten.
Als je het kunt vinden (niet zo moeilijk): high school football, hele dorpen lopen daarvoor uit (vooral in Texas). Grootste voordeel: je hebt een tribune vol met mensen die je maar al te graag de fijne kneepjes van het spel willen uitleggen.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat is ook erg leuk. Jaren terug (1993) ben ik ooit eens naar zo'n wedstrijd geweest in Visalia, CA. Erg leuk om dat ook eens mee te maken. Spelen zij echter wel in de zomermaanden mei/juni/juli? De wedstrijd waar ik naartoe ben geweest was eind september.Bennogr schreef:Als je het kunt vinden (niet zo moeilijk): high school football, hele dorpen lopen daarvoor uit (vooral in Texas). Grootste voordeel: je hebt een tribune vol met mensen die je maar al te graag de fijne kneepjes van het spel willen uitleggen.
Roland
Football is meer een herfst sport, aug-dec, met playoff's in jan en superbowl in begin feb. In de lente oefenen veel colleges en high schools wel, maar het seizoen begint meestal pas weer in mid-aug/sept.
In MI en MO lopen ook hele dorpen uit, heb ik gezien
Baseball is echt de zomersport. Ik wil zelf graag nog een keer naar een ijshockey wedstrijd, het liefst de Detroit Redwings.
In MI en MO lopen ook hele dorpen uit, heb ik gezien

Baseball is echt de zomersport. Ik wil zelf graag nog een keer naar een ijshockey wedstrijd, het liefst de Detroit Redwings.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
- José
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Re: Sportevenement bekijken in Amerika
Wij zijn in 2008 in het oude stadion en in 2009 in het nieuwe stadion van de New York Yankees naar een wedstrijd geweest..
Vond het zeker de moeite waard! Fantastische sfeer enzo. De wedstrijden Baseball gaan mij altijd te langzaam.
Er zit weinig actie in (echt van die momenten). Maar de muziekjes en filmpjes erom heen zijn echt zo leuk!
Vond het zeker de moeite waard! Fantastische sfeer enzo. De wedstrijden Baseball gaan mij altijd te langzaam.
Er zit weinig actie in (echt van die momenten). Maar de muziekjes en filmpjes erom heen zijn echt zo leuk!
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
http://mark-jose-usa09.reismee.nl
Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Klinkt allemaal erg goed.....
Ik denk dat het dan een base ball wedstrijd gaat worden.
Misschien in San Francisco, het lijkt me gewoon leuk om een keer mee te maken.
Spel volgen wordt hem toch niet....ken de regels niet
Ik denk dat het dan een base ball wedstrijd gaat worden.
Misschien in San Francisco, het lijkt me gewoon leuk om een keer mee te maken.
Spel volgen wordt hem toch niet....ken de regels niet
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Blog tijdens onze reizen
- Coyote
- Amerika-expert
- Contacteer:
Moet je zeker doen.
In San Francisco ben ik zowel bij de SF Giants als de Oakland Athletics geweest. Als je een avondwedstrijd bezoekt (heeft mijn voorkeur) neem dan wel een fleecetrui mee. Het kan behoorlijk afkoelen 's avonds.
Roland

Roland
Absoluut doen! Wij zijn naar een baseball wedstrijd geweest van de LA Dodgers. Dit is echt een happening voor het hele gezin. Wat geweldig om eens meegemaakt te hebben.
Wij hadden de kaarten gekocht via de site van de LA Dodgers. Je kunt de tickets uit printen of je kunt ze ophalen bij een WillCall locket. Dat laatste hadden wij gedaan. Dat werkt prima. Gewoon je creditcard en legitimatie laten laten zien en je krijgt je tickets.
Maar nogmaals zeker een aanrader!
Wij hadden de kaarten gekocht via de site van de LA Dodgers. Je kunt de tickets uit printen of je kunt ze ophalen bij een WillCall locket. Dat laatste hadden wij gedaan. Dat werkt prima. Gewoon je creditcard en legitimatie laten laten zien en je krijgt je tickets.
Maar nogmaals zeker een aanrader!
Als je eenmaal de smaak van reizen te pakken hebt ben je altijd onderweg! Al is het alleen maar in gedachten!!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Het is idd een prachtig spektakel waarbij de sport zelf maar een deel van het feest is. Alles eromheen is minstens zo leuk om mee te maken. Uiteraard kunnen de Amerikanen ook niet zonder eten en drinken, dus zitten ze de volop te koop aangeboden waar lekker op de tribune op te eten/drinken.
Ben tweemaal bij ijshockey geweest (Calgary en Vancouver, die laatste was jeugdleague maar wel 12.000 toeschouwers), eenmaal baseball (San Francisco) en eenmaal basketball (Salt Lake City). Over twee weken ben ik in New York en heb twee weken terug kaartjes gekocht voor de eerste thuiswedstrijden van de Knicks (basketball) in Madison Square Garden. $70 incl toeslagen, simpel te boeken via website. Gewoon in de plaatsen waar je zult zijn googelen op de lokale sportteams en hun schema. Ze spelen bijna elke dag
Ben tweemaal bij ijshockey geweest (Calgary en Vancouver, die laatste was jeugdleague maar wel 12.000 toeschouwers), eenmaal baseball (San Francisco) en eenmaal basketball (Salt Lake City). Over twee weken ben ik in New York en heb twee weken terug kaartjes gekocht voor de eerste thuiswedstrijden van de Knicks (basketball) in Madison Square Garden. $70 incl toeslagen, simpel te boeken via website. Gewoon in de plaatsen waar je zult zijn googelen op de lokale sportteams en hun schema. Ze spelen bijna elke dag

- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Ben ik ook geweest.. Knicks VS spurs in MSG.... GAAAAAAAAAF 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Iemand wel eens naar een superbowl wedstrijd geweest? IN 2k10 is eht in Miami. Enig idee wat een betrouwbare manier om (de veel te dure) tickets te kopen? Of is Pro bowl ook leuk? Dat is een week voor de superbowl en een (heel) stuk goedkoper. Het is een Allstar game.
- Bandido
- Amerika-expert
De Superbowl kun je normaliter wel vergeten, dat is echt een enorme happening en Amerikanen betalen daar zelf grif geld voor. Het is overigens wel leuk om bv in een kroeg (als je nog plaats kunt vinden) te gaan kijken. Vooral omdat veel bedrijven speciaal reclames maken die vaak heel grappig zijn om naar te kijken tussen de wedstrijd door.
"Keep Georgia On Your Mind"
Misschien dat je wel een grotere kans maakt op de Superbowl in London in (volgens mij?) 2012? Kan me trouwens voorstellen dat veel Amerikanen daar pissed over zullen zijn.. We gaan de EU cup finale toch ook niet in LA houden? 

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
Er komst pas een Super Bowl in London als er eerst een NFL team komt, en dat is nog helemaal niet zeker.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Ik zal begin mei een week in NY zijn. Nu zou ik ook graag een sportevenement bijwonen. Mijn voorkeur gaat uit naar NHL of NBA. Nu is van allebei het normale seizoen gedaan en zijn er play-offs. Als 1 van die teams (Rangers, Islanders of de Knicks) nu meedoet aan de play-offs en ze spelen juist die week, is er dan een kans dat ik voor een normale prijs aan tickets geraak?
M.a.w, hoeveel kosten play-off tickets voor de NBA of de NHL? Als het teveel is ga ik wel gewoon naar de Mets kijken.
M.a.w, hoeveel kosten play-off tickets voor de NBA of de NHL? Als het teveel is ga ik wel gewoon naar de Mets kijken.
play-off tickets kunnen volgens mij wel behoorlijk oplopen..
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2833 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne