ik ben Tom Rispens, 17 jaar en nieuw op dit forum :dance:, en ik wil aan het einde van de aankomende zomervakantie naar Amerika. Ik heb al heel veel opgezocht aan informatie, maar er zijn een paar dingen waar ik nog niet helemaal uitkom en aangezien dit het 'gezelligste en grootste forum over de VS' is, kan het hier niet stuk dacht ik zo

Ik wil een jaar gaan reizen in Amerika. Dat is het plan. Echter ik heb lang niet genoeg geld om al die kosten op te brengen, dus ik vond het een goed plan om dan in Amerika te gaan werken en na twee maanden weer door te trekken voor een tijdje. Echter met een gewoon toeristenvisum gaat mij dat niet lukken en een ander visum kan ik op basis van wat ik van plan ben te gaan doen niet krijgen. Hoe zit dat nou? Ik heb al bij een paar andere topics op dit forum gelezen dat er wel een soort work-holiday regeling was in Canada en Australie.
Daarnaast had ik het idee om een tijdje te gaan studeren in Amerika, niet een volledig jaar, maar een module Engels van een aantal weken. Kan ik als ik dat van te voren geregeld een studievisum krijgen?
Tanks in ieder geval