Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
J1 visum: twee jaar wachten op de volgende?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
terug
Hoi,
Ik ben de afgelopen zomer vrijwilligerwerk gaan doen in Olympic National Park als een backcountry ranger. 2,5 maand. Ik heb de beste zomer van mij leven gahad en wil de volgende zomer weer terug. Ik ben echter bang dat er een regel bestaat die zegt dat je 2 jaar moet wachten voor je weer een j1-visa kan krijgen. Ik zou dus graag terug gaan en hetzelfde doen. Als dat niet kan ga ik terug en een beetje rondreizen in het noordwesten, california, oregon en washington state.
Groetjes,
FemaleEagle
Ik ben de afgelopen zomer vrijwilligerwerk gaan doen in Olympic National Park als een backcountry ranger. 2,5 maand. Ik heb de beste zomer van mij leven gahad en wil de volgende zomer weer terug. Ik ben echter bang dat er een regel bestaat die zegt dat je 2 jaar moet wachten voor je weer een j1-visa kan krijgen. Ik zou dus graag terug gaan en hetzelfde doen. Als dat niet kan ga ik terug en een beetje rondreizen in het noordwesten, california, oregon en washington state.
Groetjes,
FemaleEagle
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Hoi FemaleEagle,
Welkom op de forums!
Ik heb je antwoord even afgesplitst van het andere onderwerp omdat het erg veel op een vraag leek, die je graag beantwoord wil hebben.
Wat betreft het J1-visum ben ik het volgende tegengekomen:
http://travel.state.gov/j_faq.html
Volgens deze informatie zijn er vijf manieren om de "two-year requirement" te omzeilen. De meest interessante voor jou zou de eerste zijn: een brief van de Nederlandse ambassade in de VS waarin ze zeggen dat ze geen bezwaar maken tegen een tweede J1-visum voor jou.
Hopelijk heb je hier wat aan!
Welkom op de forums!

Wat betreft het J1-visum ben ik het volgende tegengekomen:
http://travel.state.gov/j_faq.html
Volgens deze informatie zijn er vijf manieren om de "two-year requirement" te omzeilen. De meest interessante voor jou zou de eerste zijn: een brief van de Nederlandse ambassade in de VS waarin ze zeggen dat ze geen bezwaar maken tegen een tweede J1-visum voor jou.
Hopelijk heb je hier wat aan!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
bedankt
Heel erg bedankt voor je hulp. Ik had het niet gevonden en nu kan ik vooruit en proberen mijn visa alsnog te regelen. Dat betekent heel veel voor me. BEDANKT
Groetjes, Anneke
Groetjes, Anneke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1600 Weergaves
-
Laatste bericht door houstonwehaveaproblem