Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Kuwait Airways

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
muffles
Amerikafan
Contacteer:

Kuwait Airways

Bericht door muffles »

Ik heb even gekeken op internet naar deze vluchtmaatschappij en kreeg allemaal negatieve berichten. Via D-reizen heeft deze maatschappij veel goedkope aanbiedingen en ik, als echte nederlander, heb het uitgeprobeerd en ik kan zeggen dat het me reuze beviel.
De service was goed. Het eten bestond uit kip of lam en het video systeem was gelijk aan Singapore Airlines. Het verschil is dat bij KA de eerste klassers alle opties hebben, zoals een videospel en meerdere films.
Alles is perfect verlopen en op de terugweg was er nog ruimte, dus we werden verplaatst naar een plek met meer beenruimte! Echte service dus. Op schiphol word je ingecheckt door Nederlanders en in Amerika door amerikanen, dus geen misverstanden mogelijk. De meeste mensen aan boord komen uit India.
Ik ga volgend jaar weer met deze maatschappij. Een echte aanrader. Alles is net een heel klein beetje onder Singapore, maar veel goedkoper.

Mijn top drie van vliegmaatschappijen is Singapore Airlines, Kuwait Airways, United
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Bedankt voor de tip! Ik heb inderdaad ook al gezien dat Kuwait Airlines erg goedkoop kan zijn, maar ik vroeg me af wat dan de nadelen daarvan waren.

Zijn er andere mensen die ervaringen hebben met Kuwait Airlines?
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer