Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
camper of auto??
camper of auto??
Hallo,
Volgende zomer willen we een reis naar Amerika maken voor 3 1/2 week; we zijn aan het twijfelen of we per auto of camper zullen reizen. We zijn met z'n vijven, 2 volwassenen en 3 tieners.
Hebben jullie adviezen, of wat zouden jullie doen? misschien weten jullie nog wat belangrijke voor- en nadelen??
Ik hoop op reacties, alvast bedankt.
Volgende zomer willen we een reis naar Amerika maken voor 3 1/2 week; we zijn aan het twijfelen of we per auto of camper zullen reizen. We zijn met z'n vijven, 2 volwassenen en 3 tieners.
Hebben jullie adviezen, of wat zouden jullie doen? misschien weten jullie nog wat belangrijke voor- en nadelen??
Ik hoop op reacties, alvast bedankt.
- Robert&Bionda
- Amerika-newbie
Ik sluit me helemaal aan bij Rob. Echt geweldig je eigen luxe huis op wielen.
Zie je een mooi plekje; stoppen die camper, klapstoeltjes uit, vers bakje koffie zetten...genieten. Ook lunchen op de mooiste plekjes. Daarnaast slapen midden in de natuur.
Nee, wij hebben geen enkele twijfel.
Succes met de voorbereiding!!!
Zie je een mooi plekje; stoppen die camper, klapstoeltjes uit, vers bakje koffie zetten...genieten. Ook lunchen op de mooiste plekjes. Daarnaast slapen midden in de natuur.
Nee, wij hebben geen enkele twijfel.
Succes met de voorbereiding!!!
September 2004 per camper van Yellowstone via Arches, MV, GC naar San Francisco!
Vorig jaar hadden wij het zelfde dilemma. Auto/Hotels of Camper. Het is uiteindelijk een combinatie geworden. 1 week in NewYork en San Francisco in hotels zonder auto (openbaar vervoer en veel gelopen). Vervolgens 17 dagen met een Camper een rondreis van SF via o.a. Yosemite, Las Vegas, Zion, Bryce, Page, Monument Valley, Grand Canyon, San Diego naar Los Angeles. In LA de camper omgeruild voor een huurauto en nog 3 x 2 dagen in verschilende hotels voor bezoek aan diverse pretparken (Disney, Universal) en strand (Santa Monica).
We zijn nu 2 weken terug en het is allemaal prima bevallen. We hadden een 30 feet camper van Cruise America met 4 personen (pa, ma, zoon(20) en dochter(17)). Met 5 personen is het ook prima te doen.
We zijn nu 2 weken terug en het is allemaal prima bevallen. We hadden een 30 feet camper van Cruise America met 4 personen (pa, ma, zoon(20) en dochter(17)). Met 5 personen is het ook prima te doen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1311 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 16 Reacties