Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Online checkin US Airways

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Sammy
Amerika-ontdekker

Online checkin US Airways

Bericht door Sammy »

Morgen vliegen we naar Los Angeles 8) Nu wilde ik vast online inchecken op USAirways.com, leek allemaal prima te gaan, tot de laatste stap. Er wordt dan fijn gemeld dat onze vluchtreservering in het systeem zit, maar dat er additionele identificatie nodig is (paspoort nrs. ed. had ik al ingevoerd) en dat we maar 'ouderwets' aan de balie moeten inchecken.

Iemand hier met meer succes met deze faciliteit?
boeffie
Amerikakenner

Bericht door boeffie »

Geen ervaring met US Airways, maar wij vliegen in maart met Delta en ik heb ook e-tickets; in de bevestiging stond ook dat je online kon inchecken maar ik kreeg later het e-ticket en daarop stond dat voor internationale vluchten je 3 uur vantevoren bij de balie moet inchecken.
VermontGirl
Amerikafan

Bericht door VermontGirl »

Als je nog nooit on line hebt in gechecked dan moet je idd nog naar de balie om je paspoort enzo te laten zien. Nadat je dit eenmaal hebt gedaan kun je de volgende keer wel gewoon on line inchecken.
Dus deze keer moet het idd "ouderwets"

Veel plezier in LA!!

VG
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer