Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Telefoonvraag en TomTom-vraag
Telefoonvraag en TomTom-vraag
Hoi,
1. We willen in de States een mobieltje kopen met een telefoonkaart voor internationale gesprekken. We zijn in het Zuid-Westen: enige adviezen?
2. Ik wil voor mijn TomTom de kaart van de VS kopen en die in de huurauto gebruiken. Is de 12V plug het zelfde en werkt dat dan allemaal?
Bedankt
Paul
1. We willen in de States een mobieltje kopen met een telefoonkaart voor internationale gesprekken. We zijn in het Zuid-Westen: enige adviezen?
2. Ik wil voor mijn TomTom de kaart van de VS kopen en die in de huurauto gebruiken. Is de 12V plug het zelfde en werkt dat dan allemaal?
Bedankt
Paul
- rvd4always
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Telefoonvraag en TomTom-vraag
1) Ga naar één van de supermarkten Walmart en laat je daar voorlichten wat het beste is. Je kan wel vast naar de site gaan en één en ander uitzoeken. Een optie is om een prepaid pakket met gsm aan te schaffen, dat hoeft niet duur te zijn. Let wel op het dekkingsgebied van de gsm. Tip: als je bij Walmart bent neem dan gelijk even een Rand Mac Nally Road Atlas map mee, kost zo'n 7 dollar en alle filialen van Walmart staan erin (handig als je tom tom uitvalt).
2) 12 volt zit in Amerikaanse auto's, dus je kan je tomtom gewoon gebruiken mits je natuurlijk de usa kaarten hebt geinstalleerd.
2) 12 volt zit in Amerikaanse auto's, dus je kan je tomtom gewoon gebruiken mits je natuurlijk de usa kaarten hebt geinstalleerd.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt overwegen om bij Walmart zo'n goedkoop mobieltje te kopen (rond de $30 heb je ze al), en dan bij 7-Eleven voor $5 een internationale gesprekskaart aan te schaffen. Voor die $5 kun je iets meer dan 2 uur naar Nederland bellen (je belt dan een nummer en middels de pincode op de kaart krijg je toegang). Waarschijnlijk is dat goedkoper dan alles via enkel de mobiel te doen want internationale gesprekken via het reguliere mobiel-tarief zijn niet goedkoop.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Test meteen bij het afhalen of de vorige huurder de zekering niet heeft opgeblazen met een grote koelbox of omvormerrvd4always schreef: 2) 12 volt zit in Amerikaanse auto's
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Ik neem aan dat deze 12 volts aansluiting er gewoon in de vorm van een aansteker in zit?

- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Meestal een aansteker en voorin/achterin een extra 12-volt aansluiting.Krisjuh schreef:Ik neem aan dat deze 12 volts aansluiting er gewoon in de vorm van een aansteker in zit?
Bedankt voor alle antwoorden.
We hebben er zin in!
We hebben er zin in!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 28 Reacties
- 3748 Weergaves