Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
E-ticket United
E-ticket United
Onze vlucht van Chicago naar SF heb ik geboekt bij United. Nu heb ik wel een conformation e-mail ontvangen waar in staat dat de E-tickets were issued. Alleen heb ik hier geen aparte mail van ontvangen...
Is deze conformation mail nu ook al de E-ticket of had ik deze wel gewoon apart moeten ontvangen?
Is deze conformation mail nu ook al de E-ticket of had ik deze wel gewoon apart moeten ontvangen?

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Re: E-ticket United
Ja, dit is tevens je E-ticket.
Als het goed is staat dit ook bovenin de mail:
E-ticket receipt & travel itinerary
Je ontvangt geen andere mailtjes. Online kun je altijd je vluchtgegevens raadplegen.
In principe is je melden met je paspoort bij de balie straks voldoende. Alle gegevens hebben ze immers wel in de computer staan.
Roland
Als het goed is staat dit ook bovenin de mail:
E-ticket receipt & travel itinerary
Je ontvangt geen andere mailtjes. Online kun je altijd je vluchtgegevens raadplegen.
In principe is je melden met je paspoort bij de balie straks voldoende. Alle gegevens hebben ze immers wel in de computer staan.
Roland
IIk krijg altijd maar 1 email van ze ("Your United flight confirmation - May 99, 2015 - Amsterdam, Netherlands to Moon, Space").
Zoals reeds is geschreven staat bovenaan de e-mail dat dit je E-ticket receipt is. Maar er staat niet dat dit je E-ticket is. Een E-ticket bestaat immers "niet", het is slechts een nummer.

Ik weet niet of je een online account hebt bij United, maar dan kun je gemakkelijk alle gegevens controleren en evt je ticket aanpassen.
24 Uur voor vertrek kriijg ik ook altijd een "Online check-in is now available for your upcoming United flight" van ze
>In principe is je melden met je paspoort bij de balie straks voldoende
United heeft(2 jaar geleden tenminste nog wel) echter ook de duistere regel dat je bij het inchecken de credit card waarmee het ticket is gekocht (als het bij hun is gekocht) moet kunnen overleggen.
Zoals reeds is geschreven staat bovenaan de e-mail dat dit je E-ticket receipt is. Maar er staat niet dat dit je E-ticket is. Een E-ticket bestaat immers "niet", het is slechts een nummer.

Ik weet niet of je een online account hebt bij United, maar dan kun je gemakkelijk alle gegevens controleren en evt je ticket aanpassen.
24 Uur voor vertrek kriijg ik ook altijd een "Online check-in is now available for your upcoming United flight" van ze
>In principe is je melden met je paspoort bij de balie straks voldoende
United heeft(2 jaar geleden tenminste nog wel) echter ook de duistere regel dat je bij het inchecken de credit card waarmee het ticket is gekocht (als het bij hun is gekocht) moet kunnen overleggen.
Een e-ticket bestaat idd alleen in het reserveringsysteem. De airline heeft in principe genoeg aan je paspoort als ze je willen inchecken. Ze sturen je vaak een confirmation number (/record locator) zodat jij op een makkelijke manier aanpassingen kan (laten) doen.

Meerdere airlines hebben zo iets. Geldt idd alleen als het ticket direct bij de airline is gekocht en per airline zijn er nog wel andere uitzonderingen etc. Bij Delta is het bv alleen zo als het ticket een X aantal dagen voor vertrek is gekocht. Zo hadden mijn vriendin en ik een keer out of the blue besloten dat ik een weekje naar de VS zou komen. Zij had het op haar CC gedaan, waarna zij naar een reservations desk moest om haar CC te laten zien, omdat ik die natuurlijk niet bij het inchecken zou hebbenBramster schreef: United heeft(2 jaar geleden tenminste nog wel) echter ook de duistere regel dat je bij het inchecken de credit card waarmee het ticket is gekocht (als het bij hun is gekocht) moet kunnen overleggen.

Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Clint's Thoughts
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1446 Weergaves
-
Laatste bericht door harryh