Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Internationale telefoonkaart

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
PhoebeCaulfield
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Internationale telefoonkaart

Bericht door PhoebeCaulfield »

Hallo mensen,

Ik ben in Amerika en probeer naar huis te bellen m.b.v. een internationale telefoonkaart. Maar ik doe iets verkeerd... Het nummer dat ik bel, wordt namelijk niet herkend. Ik dacht dat ik 0031-netnummer zonder nul-telefoonnummer moest bellen, maar dat lukt dus niet.
Kan iemand me vertellen wat ik verkeerd doe?

Bedankt!
Clint
Amerika-expert

Re: Internationale telefoonkaart

Bericht door Clint »

Volgens mij is het:
011 voor Europa, dan landnummer (31) dan netnummer zonder nul (dus bv 70). Dus: 011-31-70-1234567
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Clint, geldt dat ook voor Amerikaanse mobiele telefoons? Er is een kans dat ik volgend jaar een Amerikaanse prepay-telefoon heb.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
PhoebeCaulfield
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door PhoebeCaulfield »

Bedankt Clint, ik ga het zo meteen nog een keer proberen.
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Grandu schreef:Clint, geldt dat ook voor Amerikaanse mobiele telefoons? Er is een kans dat ik volgend jaar een Amerikaanse prepay-telefoon heb.

Derk
Ja volgens mij wel, al heb ik via een Amerikaanse mobiel altijd via een telefoonkaart gebeld. Daar moest het iig wel.
Confidence: the feeling you experience before you fully understand the situation.
Clint's Thoughts
Dento
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Dento »

011-31 moet inderdaad ook via een Amerikaanse mobiel.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~

Onze website | Mijn blog
6foot6
Amerika-expert

Bericht door 6foot6 »

Clint schreef:Volgens mij is het:
011 voor Europa, ...
en voor Azië,Afrika,Oceanië, dus eigenlijk de rest van de wereld ook wel internationaal toegangsnummer genaamd.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Grandu
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Grandu »

Clint schreef: Ja volgens mij wel, al heb ik via een Amerikaanse mobiel altijd via een telefoonkaart gebeld. Daar moest het iig wel.
Zijn er voordelige telefoonkaarten beschikbaar voor mensen die 5 weken naar de VS gaan en zo nu en dan naar Europa bellen en ook terug gebeld worden? Met een Nederlandse telefoon wordt dat toch al aardig duur.

Derk
The end and a new beginning - http://derkdegeus.blogspot.com/

“Travel is fatal to prejudice, bigotry, and narrow-mindedness.”
---Mark Twain
Clint
Amerika-expert

Bericht door Clint »

Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Mijn vriendin gebruikt een telefoonkaart, maar ik weet niet hoe die heet of waar ze hem vandaan heeft (ergens op internet), dus ik vrees dat ik je daar niet zo 123 aan kan helpen.
Clint's Thoughts
woutertje6
Amerikafan

Bericht door woutertje6 »

Grandu schreef:
Clint schreef: Ja volgens mij wel, al heb ik via een Amerikaanse mobiel altijd via een telefoonkaart gebeld. Daar moest het iig wel.
Zijn er voordelige telefoonkaarten beschikbaar voor mensen die 5 weken naar de VS gaan en zo nu en dan naar Europa bellen en ook terug gebeld worden? Met een Nederlandse telefoon wordt dat toch al aardig duur.

Derk
Er zijn zeker goedkope aanbieders, ik kan nu even niet op de naam komen. Maar volgens mij waren de kosten van die ene provider €0,12 per minuut. Als de naam me weer te binnen schiet zal ik het hier posten.
Januari 2011 - juni 2011 ( Northern Arizona University, Flagstaff)
Juni 2012 - augustus 2012 (Harvard Summer School)
tklapgat
Amerika-ontdekker

Bericht door tklapgat »

Ik heb zo'n telefoonkaart met nog ongeveer 12 dollar op, en ik wil die schenken aan deze gemeenschap.

Vooreerst, je gaat naar een telefoncel waar je met muntjes kan betalen, maar dat hoef je dus niet te doen. Of in de hotelkamer als je daar een 1-800 kan bellen. Hoorn van de haak, en begin maar:

je drukt 1-800-396-9353.

Je wordt gevraagd een pin number in te brengen. Dat is 8444-171-515.

Dan krijg je te horen wat het saldo is, en dan kan je bellen 011 country code en telefoonnummer.
De country code is 31 voor Nederland en 32 voor België. Het telefoonnummer is zonder de 0, maar dat weet je.

Dus 011 31 23456789. Bijvoorbeeld.
Als de ziel die dit gebruikt een wederdienst wil bewijzen, dan mag ik voor die 12 dollar achteraf graag 5 euro. Of dollar. En anders niet.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer