Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Nationale Parken Pas
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nationale Parken Pas
Wij zijn in september/oktober in Amerika geweest en hebben daar de Annual Pas gekocht. De pas is geknipt op september, weten jullie toevallig of hij dan volgend jaar september ook nog geldig is of moeten we dan een nieuwe kopen? Wij gaan in 2011 weer in september.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Re: Nationale Parken Pas
Hij is volgend jaar september nog geldig.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Wij gaan in juni.
Als iemand zijn pas door wil verkopen (kan dat?) dan hoor ik het graag!
meningen hierover zijn verdeeld, alhoewel het wel legaal is.brampo schreef:Wij gaan in juni.
Ik zou gewoon een nieuwe kopen voor 80 dollar, zo steun je de parken die JIJ bezoekt ook nog eens !
Grts, Bart
You can't milk a cow with your hands in your pants
You can't milk a cow with your hands in your pants
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Daar valt wat voor te zeggen. Ik had enkel even naar mijn eigen portemonnee gekeken.
Als het illegaal is, dan neem ik uiteraard afstand van mijn post en mag deze worden verwijderd!
Als het illegaal is, dan neem ik uiteraard afstand van mijn post en mag deze worden verwijderd!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Illegaal is het misschien niet, maar hier op het forum willen we graag de Nationale Parken ondersteunen, dus het doorverkopen van passen dient elders te gebeuren.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Ik snap het helemaal en heb zeker respect voor jullie standpunt!
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik wil de pas niet verkopen, ik wil alleen maar weten of ik hem zelf volgendjaar september nog kan gebruiken.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, dat kan, hij is feitelijk 13 maanden geldig.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
- Isis
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wat een service he 13 maanden!!?
Die $80 was het zooo waard. En ik ben blij als de parken blijven bestaan voor komende generaties!
Die $80 was het zooo waard. En ik ben blij als de parken blijven bestaan voor komende generaties!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Dank jullie voor alle snelle antwoorden. Gaan we volgend jaar weer.
EDIT: tekst weggehaald om aan forumregels te voldoen.
Laatst gewijzigd door Emil1978 op 28 okt 2010, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Misschien niet goed gelezen? Dit staat eerder op de pagina:Emil1978 schreef: EDIT: tekst weggehaald om aan forumregels te voldoen.
Petra/VS schreef:Illegaal is het misschien niet, maar hier op het forum willen we graag de Nationale Parken ondersteunen, dus het doorverkopen van passen dient elders te gebeuren.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Ik heb het zeker wel gelezen, maar ik neem aan dat ik ook als Newbie mijn mening mag geven hierover?
Ik wil echter niemand tegen het zeer been trappen, als dit echt niet gewenst is, dan hoor ik dat graag. Dan zal ik mijn replies aanpassen of verwijderen.
Ik wil echter niemand tegen het zeer been trappen, als dit echt niet gewenst is, dan hoor ik dat graag. Dan zal ik mijn replies aanpassen of verwijderen.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Het is dus zoals al aangegeven niet gewenst op dit forum dus bij deze het verzoek om je posten aan te passen.
Er zijn op internet genoeg andere mogelijkheden, hoewel ook bijvoorbeeld Marktplaats dit soort verkopen wel eens verwijderd als niet gewenst/toegestaan.
Er zijn op internet genoeg andere mogelijkheden, hoewel ook bijvoorbeeld Marktplaats dit soort verkopen wel eens verwijderd als niet gewenst/toegestaan.
Teksten weggehaald, maar de quote van jacqueline kan ik natuurlijk niet ongedaan maken.Rob schreef:Het is dus zoals al aangegeven niet gewenst op dit forum dus bij deze het verzoek om je posten aan te passen.
- Maarten-Annique
- Amerikakenner
Heeft iemand ervaring met het online aanschaffen van de NP pas.
Ik overweeg om hem nu alvast aan te schaffen.
Ik overweeg om hem nu alvast aan te schaffen.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik zie de toegevoegde waarde om hem online aan te vragen niet zo. Wat is je motivatie?
Laatst gewijzigd door Katja op 02 nov 2010, 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Is volgens mij ook nog een stuk duurder.
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Vroeger kon het alleen als je in de VS woonde. Hoe het nu is weet ik niet.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1532 Weergaves
-