Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hoeveel zijn de toeslagen etc.

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Laurens
Amerika-ontdekker

hoeveel zijn de toeslagen etc.

Bericht door Laurens »

Hallo,
Op vliegwinkel.nl heb ik gezien dat een vl;iegticket 249,00 euro is. ik vroeg me alleen af hoeveel extra hier nog bovenop komt(security tax, luchthavenbelasting etc.) heeft iemand hier enige weet van? bedankt!

Laurens
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Volgens mij kun je bij vliegwinkel.nl gewoon op 'volgende' klikken en dan zie je wat die kosten zullen zijn. Zolang je nog geen adresgegevens / creditcard gegevens invult, kun je volgens mij gewoon op 'volgende' blijven klikken :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Klopt, als je bij de adresgegevens bent staan alle kosten vermeld. Er komt dan niets meer bij.
Dit werd mij verteld toen ik met dezelfde vraag belde met vliegwinkel.

groetjes Marjon
Laurens
Amerika-ontdekker

Bericht door Laurens »

bedankt voor de info!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer