Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

"Bearer is subject to section 212(E). Two year rule doe

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
DolWork
Amerika-ontdekker

"Bearer is subject to section 212(E). Two year rule doe

Bericht door DolWork »

Momenteel ben ik als exchange student in San Francisco voor een semester. School duurt tot en met 30 april en twee dagen daarna verloopt mijn visum, maar daarna wil ik graag hier nog gaan rondreizen. Dus dat wordt naar verwachting een retourtje vancouver. Maar in mijn visum
in mijn paspoort staat het volgende:

P-1-06076 N0001447912
Bearer is subject to section 212(E)
Two year rule does apply

Wat houdt dit in?! Dat ik het land voor twee jaar lang niet in mag?! Of?!
Tom
Amerika-ontdekker

Bericht door Tom »

Volgens mij betekent het dat je twee jaar moet wachten voordat je een nieuw visum mag aanvragen.
Dus je mag wel als toerist het land binnen.
DolWork
Amerika-ontdekker

Bericht door DolWork »

Dank u hartelijk! Dat lijkt inderdaad het geval te zijn. Echter mag ik dan dus niet als tourist het land in, want dat zal dus onder het "Visa Waiver Program" moeten en dat betreft dus feitelijk een visum. In de informatie over het VWP staat bovendien ook: "You must have no visa ineligibilities". Ik ga maandag gelijk bellen om te kijken hoe ik er echt voor sta. Nogmaals: dank!
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer