Pagina 1 van 1
Ervaringen met http://www.ticketclaim.nl
Geplaatst: 08 feb 2011, 00:25
door Bramster
Mijn ervaring is:
Claim ingediend en niets gehoord, zelfs nog geen bevestigings email gehad
Twee weken laten een email gestuurd om te vragen wat er loos is, geen reacte gehad
Ik kan deze club dus bij een ieder van harte aanbevelen

Re: Ervaringen met http://www.ticketclaim.nl
Geplaatst: 13 sep 2011, 19:34
door sjaak65
Ik vraag me ook af of ticketclaim idd de kennis in huis heeft die ze zeggen te hebben.
Ik heb ook een claim ingediend, maar ze hebben me "geholpen" met de kosten die KLM standaard vergoed.
De echte claim, dat duurt nu al ruim 2 jaar, en dat terwijl ik op EUclaim lees, dat er voor een soort gelijke vlucht wel is uitgekeerd.
Ik ga dus ook op zoek, naar mensen die ervaring hebben met ticketclaim, maar tot nu toe nog niet vele gevonden.
Re: Ervaringen met http://www.ticketclaim.nl
Geplaatst: 14 sep 2011, 00:50
door eric44051
Ticketclaim ken ik niet.
Heb mijn zes uur vertraging ingediend bij EUclaim.
Die meteen reageerde en vertelde dat ik recht heb op schadevergoeding.
Overigens gaat dit niet zo vlot en loopt nu al vanaf mei.
En het kan nog wel ruim drie maanden duren voordat er een uitspraak
is van de comissie die bepaalt of de claim geldig is.
Daarna gaat het voor de rechter.Dus kan nog wel even duren.
Overigens reageerde Corendon uitemate bot op de claim.
Ze voelden zich absoluut niet verantwoordelijk.
Re: Ervaringen met http://www.ticketclaim.nl
Geplaatst: 16 sep 2011, 00:05
door md89
Ik heb geen ervaring met ticketclaim.nl maar wel met re-ticket.com. Een aantal maanden terug kon mijn vakantie helaas op het laatste moment niet doorgaan en heb ik dus niet gevlogen. Om m'n luchthavenbelasting en brandstoftoeslag terug te krijgen heb ik dit bedrijf toen ingeschakeld. Ze houden je goed op de hoogte en kreeg mijn geld dankzij hun netjes terug!
Re: Ervaringen met http://www.ticketclaim.nl
Geplaatst: 16 sep 2011, 09:28
door Joycee
Ticketclaim ken ik ook niet maar wij hebben helaas ook geen goede ervaring met EUclaim. Hier hebben we in 2008 een claim neergelegd wegens aangepaste vlucht (we vertrokken 16 uur later) zonder geldige reden met ArkeFly maar helaas tot op heden geen uitkering.