Hai, ik heb vraag betreffende de beroemde AAA korting.
Ik zelf ben geen lid van de ANWB, mijn vader echter wel, ik ben voornemens dus zijn pasje mee te nemen en bij hotels te tonen.
Werkt dit???? Of wordt er toch wel preciezer gekeken.
Met de diverse kortingen die ik zie is het toch wel rendabel alleen daarom al tijdelijk lid te worden van ANWB,
Je kunt sowieso naar de AAA korting vragen bij hotels, ik heb maar één keer gehad dat ze ook daadwerkelijk naar het pasje vroegen.
Anders is het als je bij AAA kaarten of toerboeken wilt halen, dan moet je wel je pasje laten zien. Maar ik denk niet dat ze gaan controleren of het echt jouw pasje is hoor, bij ons hebben ze nooit om extra legitimatie gevraagd.
Overigens zijn wij alleen lid van de ANWB, verder geen wegenwachtservice o.i.d. dat zit al bij onze verzekering in. Ik weet niet wat het voor volgend jaar kost, maar voor dit jaar betaalde ik 16,50. Je krijgt dan de Kampioen wat best een heel leuk en informatief blad is, je AAA-korting en je kunt ook nog met korting tanken.
Zelf haal ik dat geld er best uit.
mijn ervaring is dat ze bij hotels niet naar de kaart vragen, voor kortng bij Universal, graceland etc willen ze wel de pas zien. Die 16.50 haal je er wel uit.
Wij hebben afgelopen juni ook het pasje van mijn vader meegenomen. Leaseauto hier dus de nood van de ANWB is er niet zo Geen kip die naar de kaart vroeg en slechts zelden dat ik het pasje moest laten zien. Erg makkelijk dollars besparen op deze manier!
In 2008 een keer geen Amerika, maar wel Nieuw Zeeland!
vana schreef: Ik vraag me toch wel af waarom jij je bibliotheekpasje mee naar Amerika neemt :dunno:
Marjon
Het pasje zat toevallig in mijn portemonnee. Dat was trouwens de enige keer dat ik überhaupt een pasje heb laten hoeven zien. Zelfs bij vantevoren gemaakte reserveringen, waarbij ik voor de AAA rate gekozen had, vroegen ze nergens naar.
AAA korting is leuk maar je kunt meer korting krijgen als je aanbied cash te betalen. Mits het hotel niet volgeboekt is en je nog niet gereserveerd hebt.
[quote="matthijs en rian"]
Werkt dit???? Of wordt er toch wel preciezer gekeken.
[/quote]
Ik was in 2000 een maand in Arizona en New Mexico en toen werkte het zeer zeker!
Ik ben Belg en bij ons zijn Touring en VAB de geafilieerde automobielclubs van de AAA. Ik ben daar geen lid van maar had wel een reisverekering bij de VAB gekocht en had ook een plastic kaartje daarvan. Op vertoon kregen wij tussen de 10 à 25% korting. Er werd enkel naar het logo gekeken en verder begrijpen zij niets van wat op dat kaartje staat.
Neem dus zeker het ANWB-kaartje van je vader mee..
Een ander leuk kortingsysteem zijn de talrijke 'coupons' die je tegenwoordig ook online kan vinden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.