Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

zakgeld

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
jessica2011
Amerika-newbie

zakgeld

Bericht door jessica2011 »

Hallo,

Ik ga dit jaar voor het eerst naar Amerika, 16 dagen een busrondreis in florida maken.
Hier zit verder niks bij alleen de reis en hotel, dus exclusief eten en excursies.
Wat heb je ong nodig per dag, ik begrijp dat dat nooit nauwkeurig te zeggen is maar zou graag een indicatie hebben voor wat ik nodig heb.
Dit zijn de plaatsen waar ik heen ga Miami-Key west-everglades-marco island - Naples-Fort meyer- tampa -orlando-st augustine -fort lauderdale.
wat ben ik per dag kwijt aan eten en drinken...iemand nog tips, De excursie prijzen kan ik zelf wel opzoeken

groetjes
sjaako87
Amerika-ontdekker

Re: zakgeld

Bericht door sjaako87 »

Ik was per dag gemiddeld 20 euro kwijt aan eten en drinken,
ik had ontbijt in het hotel erbij, ene dag had ik goedkoop eten en andere dag duur.
20 euro lijkt mij wel heel rieel.
Jostravels
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jostravels »

Wij geven per dag ongeveer $50 p.p. uit aan eten en drinken, soms (als we luxe uit eten gaan) wel wat meer. Hou er rekening mee dat je in Miami als je uitgaat, dat bedrag ineens kwijt kunt zijn voor toegang + een drankje. Het is maar net wat je van plan bent dus...
Zoveel te zien zo weinig tijd: waarheen gaat de volgende reis?!
2008: Zuidwest-USA
2011: New York & het diepe zuiden
jessica2011
Amerika-newbie

Bericht door jessica2011 »

dank je voor jullie reacties.
we hebben een druk programma dus van uit gaan zal niet veel komen.
Bramster
Amerika-expert

Bericht door Bramster »

> we hebben een druk programma dus van uit gaan zal niet veel komen.

Dan zal ik bij het reisbure zeker navragen hoeveel je naar hun mening kwijt zult zijn aan tips en excursies.

Hoe ziet het programma er eigenlijk uit ?
houstonwehaveaproblem
Amerika-expert

Bericht door houstonwehaveaproblem »

Vaak heb je ontbijt bij het hotel, al is dat soms niet meer dan een muffin en koffie/thee/sap. Voor de lunch moet je ongeveer $10 rekenen. Een fast food restaurant is meestal iets goedkoper, maar scheelt niet zo heel veel. Voor avondeten kun je bij een fast food restaurant voor onder de $10 eten. Wil je naar een gewoon restaurant dan ben je ongeveer tussen de $15-$20 kwijt. Een chinees buffet kost meestal rond de $12 pp excl drankjes.
Wil je echt op budget gaan dan kun je voor de lunch een warme maaltijd eten en dan 's avonds kijken of je ergens een zak broodjes of een brood kunt halen en wat vleeswaren/kaas. Ik denk dat ik met $30 per dag voor eten aardig uit zou komen en ook nog geld zou hebben voor een ijsje of een snack af en toe.
You can't change the direction of the wind, but you can adjust your sails.
Reisverslag Nationale Parken Westen: http://reisverslagen.allesamerika.com/verslag205";
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer