Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reservering maken met iemand anders zijn creditcard
Reservering maken met iemand anders zijn creditcard
hallo allemaal ,
Ik vroeg me af of het mogelijk is om met de creditcard van je ouders hotel/auto reserveringen te maken?
bedankt
Ik vroeg me af of het mogelijk is om met de creditcard van je ouders hotel/auto reserveringen te maken?
bedankt
-
- Amerika-expert
Re: Reservering maken met iemand anders zijn creditcard
Kan volgens mij. Maar misschien is het handiger als je ouders een extra kredietkaart aanvragen op jouw naam en hun rekening. Kan erg nuttig zijn als je in de problemen zou komen (wat je natuurlijk niet zal gebeuren, maar je weet het maar nooit).
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Reserveren is normaal gesproken geen probleem al zijn er wel situaties waarbij aangegeven wordt dat de eigenaar van de kaart waarop de reservering gedaan is aanwezig moet zijn.
Voor een auto zul je in ieder geval een CC nodig hebben ter plekke of een hele hoge contante borg moeten betalen en dat laatste is lang niet altijd mogelijk dus een eigen kaart is wel verstandig.
Voor een auto zul je in ieder geval een CC nodig hebben ter plekke of een hele hoge contante borg moeten betalen en dat laatste is lang niet altijd mogelijk dus een eigen kaart is wel verstandig.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Voor hotelreserveringen is het geen probleem volgens mij.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Hotels verlangen soms een creditcard voor eventuele schade en/of service, ook al is de overnachting al betaald.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Amerikakenner
Bij het huren van een auto in de VS heb ik tot nu toe altijd mijn CC moeten laten zien aan de balie, ook bij veel hotels. Vliegticket kun je wel boeken op de CC van een ander, heb dat een aantal keer gedaan met de CC van mijn vader.
Ik heb er destijds ook naar gezocht en dan vooral om er een auto mee te kunnen huren.
Voor het huren van een auto heb je naar mijn ervaring een creditcard nodig op je eigen naam, ik heb destijds gehuurd mij Hertz en die geven het ook aan op hun website.
Ik heb het via mijn ouders kunnen regelen, de rekening is van hun maar ik heb een eigen pas, echt op mijn naam dus (van de ABN).
Voor het huren van een auto heb je naar mijn ervaring een creditcard nodig op je eigen naam, ik heb destijds gehuurd mij Hertz en die geven het ook aan op hun website.
Ik heb het via mijn ouders kunnen regelen, de rekening is van hun maar ik heb een eigen pas, echt op mijn naam dus (van de ABN).
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1463 Weergaves
-
Laatste bericht door Sandra22
-
- 10 Reacties