Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke leeftijd??
-
- Amerika-ontdekker
Welke leeftijd??
Ik heb een vraag: Ik wil volgend jaar naar Los Angeles met een maat van me, we zijn dan allebei 20 jaar. Ik heb eens iets gehoord dat je 21 jaar moet zijn om er alleen binnen te komen of anders met ouders of oudere personen. Weet iemand of dit waar is? of mag je gewoon al met 18 jaar alleen binnen in USA?
Je kunt gewoon amerika in! Je kunt bijna overal terecht als je 18 of ouder bent, neem wel je paspoort overal mee heen! Er zijn wel wat nachtclubs die 21 jaar of ouder willen hebben, maar er zijn genoeg andere dingen te beleven.
Oh ja onder de 21 mogen ze je geen alcohol schenken of verkopen!
Richard
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
Is het ook verboden om thuis wat alcohol te drinken als je < 21 jaar bent?rperre schreef:Je kunt gewoon amerika in! Je kunt bijna overal terecht als je 18 of ouder bent, neem wel je paspoort overal mee heen! Er zijn wel wat nachtclubs die 21 jaar of ouder willen hebben, maar er zijn genoeg andere dingen te beleven.
Richard
Ze hebben denk ik toch geen camera´s in elk huis geplaatst.

- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Het is officieel wel verboden, maar zoals je zegt, wie gaat dat nu controleren? Wat wel belangrijk is om te weten, is dat als je thuis gedronken hebt en je gaat dan rijden en er wordt alcohol in je lichaam aangetroffen, degene, die je thuis alcohol heeft verschaft strafbaar is. Hierdoor zal ik nooit en te nimmer een tienerfeestje met alcohol hier toestaan. Mijn kinderen mogen het wel thuis drinken (hoewel ze er (nog) geen interesse in hebben), maar niet als ze ergens naar toe gaan.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
van flugels kun je anders aardig dronken worden, anders heb ik iets gemist.
heel simpel gezegd, onder de 21 mag je GEEN alchohol drinken in de VS, GEEN DRUPPEL.
Als je ergens binnen zit (bij vrienden, kenissen of familie en die geven je wat, daar zal niemand iets van zeggen (hoop ik) maar ga inderdaad niet rijden!
Bijkomend verschijnsel in de VS is dat je zonder ID geen alcohol kunt kopen onder de 21! Dus je zult echt iemand anders moeten hebben die het kan halen voor je!
Richard
heel simpel gezegd, onder de 21 mag je GEEN alchohol drinken in de VS, GEEN DRUPPEL.
Als je ergens binnen zit (bij vrienden, kenissen of familie en die geven je wat, daar zal niemand iets van zeggen (hoop ik) maar ga inderdaad niet rijden!
Bijkomend verschijnsel in de VS is dat je zonder ID geen alcohol kunt kopen onder de 21! Dus je zult echt iemand anders moeten hebben die het kan halen voor je!
Richard
Rperre is op 28-4-2011 door een helicopterongeval om het leven gekomen. We zullen hem missen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1321 Weergaves
-
Laatste bericht door Pete.Z
-
- 16 Reacties