Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wij kunnen niet inchecken
Wij kunnen niet inchecken
Er komt altijd op dat wij moeten bewijzen dat we wel terug naar België komen . Ik word er gek van . Wij hebben wel degelijk een retour geboekt .
Morgenmiddag is onze vlucht . Kan iemand me raad geven aub ?
Morgenmiddag is onze vlucht . Kan iemand me raad geven aub ?
-
- Amerikafan
Re: Wij kunnen niet inchecken
gewoon inchecken bij de balie.
Enig idee hoe dit komt ?
API en Secure flight ingevuld, alsook ESTA aangevraagd?
Ja hoor
wij hebben geboekt bij Tix.nl. Ik ging vanavond online inchecken bij United Airlines.
Alle gegevens ingevuld zoals het moest, maar dan kreeg ik volgende melding :
"we cannot process your chcik-in - the destination country requires proof of onward or return travel. Present your travel document at the airport"
Dus geen incheckmogelijkheid verder. Nochtans op ons overzicht e-tickets staan ook de vluchtgegevens op van onze terugvlucht !
Vermoedelijk morgen inchecken bij de balie gewoon ?
Of zou er toch iets verkeerd zijn ?
Alles ingevuld, ook Esta-formulier
Alle gegevens ingevuld zoals het moest, maar dan kreeg ik volgende melding :
"we cannot process your chcik-in - the destination country requires proof of onward or return travel. Present your travel document at the airport"
Dus geen incheckmogelijkheid verder. Nochtans op ons overzicht e-tickets staan ook de vluchtgegevens op van onze terugvlucht !
Vermoedelijk morgen inchecken bij de balie gewoon ?
Of zou er toch iets verkeerd zijn ?
Alles ingevuld, ook Esta-formulier
Ik begin ondertussen echt in paniek te geraken
Is er nog iemand die dat voor had ?

-
- Amerikafan
Heb het vorige reis ook gehad met united, gewoon bij de balie ingechecked, stoelen stonden toch al vast.. Was een glitch in het systeem.. Kan gebeuren, niet druk om maken, regelen ze wel bij de balie.
Ik hoop echt dat je gelijk hebt hoor . Mijne bloeddruk is weeral veel te hoog . Bedankt om me wat moed te geven . Wij zijn hier al uren bezig met dat inchecken .
Onze stoelen liggen ook vast ( normaal gezien )
Onze stoelen liggen ook vast ( normaal gezien )

Hoi Gerd. Wij hebben afgelopen maart precies hetzelfde gehad bij united airlines. We kregen het maar niet voor elkaar om online in te checken en waar dat nu aan lag weet ik tot op de dag van vandaag nog niet...wij hebben gewoon op het vliegveld ruim voor vertrek ingechecked. Dat was geen probleem, als je maar ruim op tijd op t vliegveld bent.
All I know, is that i'm standing in a place..where...the future is like the skies of L.A.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Gerd, rustig blijven en vooral geen paniek.
Dit komt regelmatig voor en is hier op het forum ook al vaker besproken. Gewoon naar de incheckbalie gaan met jullie paspoorten en reispapieren. Ik heb dit zelf ook aan de hand gehad. Het komt vast allemaal goed.

Dit komt regelmatig voor en is hier op het forum ook al vaker besproken. Gewoon naar de incheckbalie gaan met jullie paspoorten en reispapieren. Ik heb dit zelf ook aan de hand gehad. Het komt vast allemaal goed.
Allemaal hartelijk bedankt . Wij kunnen niet slapen en hebben nogmaals een poging gedaan om in te checken maar dat helpt toch niet !
Bedankt voor de moed die jullie ons gegeven hebben . Dat scheelt al een beetje .

Bedankt voor de moed die jullie ons gegeven hebben . Dat scheelt al een beetje .
Ha ja , nog iets . We hebben geboekt bij Tix.nl en dat doe ik dus nooit meer . Omdat die geen goeie service geven , dat is onze ervaring . Ze sturen je daar van het kastje naar de muur .
Ik ga nog een uurke proberen te slapen .

Ik ga nog een uurke proberen te slapen .
Volgens mij is het standaard dat je als niet-U.S. citizen/resident niet online kunt inchecken voor vluchten naar Amerika. Het is mij in ieder geval nog nooit gelukt. En na het dus maar inchecken op het vliegveld heb ik tot nog toe altijd de stoelen gehad die ik had uitgekozen, dus ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken
.

Het heeft niets met Tix.nl te maken dat je niet kunt inloggen (als je daar naar refereerde).Gerd schreef:We hebben geboekt bij Tix.nl en dat doe ik dus nooit meer .
Dat is niet waar, wij hebben namelijk altijd kunnen online kunnen incheckenAmikix schreef:Volgens mij is het standaard dat je als niet-U.S. citizen/resident niet online kunt inchecken voor vluchten naar Amerika.

Laatste reizen 6 keer gelukt en 1 keer niet, dus kan wel degelijk, zoals anderen reeds melden.
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Gerd maak je niet druk. Wij hadden precies hetzelfde. Gewoon inchecken aan de balie, geen enkel probleem.
Slaap lekker!
Marjan
Slaap lekker!
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
Misschien heeft het dan te maken met het feit dat ik een visum (en dus geen ESTA) had. In ieder geval irritant, want pas als je alles hebt ingevuld zegt het systeem dat je toch niet kunt inchecken.tosca schreef:Dat is niet waar, wij hebben namelijk altijd kunnen online kunnen incheckenAmikix schreef:Volgens mij is het standaard dat je als niet-U.S. citizen/resident niet online kunt inchecken voor vluchten naar Amerika.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Ik ben erg benieuwd of Gerd nu in het vliegtuig zit!
Maar ik ga er wel van uit dat het goed gekomen is..........
Fijne vakantie Gerd.
Els

Maar ik ga er wel van uit dat het goed gekomen is..........
Fijne vakantie Gerd.

Els
Inchecken is gelukt maar wij zitten nu nog altijd vast in Washington ! Zijn ergens anders moeten landen wegens onweer en dan pas verder naar Washington . Customers service had een lange rij van wel 100 meter , echt niet te doen . Nu hebben we om 10.15 u plaatselijke tijd een vlucht naar Denver . Ik ben echt wel stikkapot nu .
Soms is reizen niet alles hé ?
Soms is reizen niet alles hé ?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 946 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa