Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Oost of westkust
Oost of westkust
Hallo iedereen!
Na mijn fantastische reis naar Charlotte, NC in augustus van dit jaar kreeg ik de mogelijkheid om met EF reizen een maand weer weg te gaan. Mijn voorkeur blijft uitgaan naar Noord-Amerika. In 2008 heb ik reeds de westkust gedaan(bekende gebieden: LA, SF, LV, Grand Canyon, yosemite...) en in Charlotte deed ik deel Oostkust(Washington DC, Charleston, Virignia Beach, Williamsburg).
Maar nu het probleem, ik kan niet kiezen waar ik dit jaar heen wil. Bij EF kan ik kiezen uit volgende bestemmingen:
Boston Campus
Chicago
Honolulu
Los Angeles
Miami Beach - EF International Campus
New York - EF International Campus
San Diego
San Francisco
Santa Barbara
Santa Cruz
Seattle
Ik hou wel van warme klimaat, maar een kouder klimaat maakt me ook niet zoveel uit. Daarnaast hou ik wel van moderne steden met wolkenkrabbers etc. De zee is altijd een pluspunt, mocht het er zijn.
Wat zou ik moeten kiezen? Ik heb er werkelijk geen idee van.
alvast bedankt
Rivel
Na mijn fantastische reis naar Charlotte, NC in augustus van dit jaar kreeg ik de mogelijkheid om met EF reizen een maand weer weg te gaan. Mijn voorkeur blijft uitgaan naar Noord-Amerika. In 2008 heb ik reeds de westkust gedaan(bekende gebieden: LA, SF, LV, Grand Canyon, yosemite...) en in Charlotte deed ik deel Oostkust(Washington DC, Charleston, Virignia Beach, Williamsburg).
Maar nu het probleem, ik kan niet kiezen waar ik dit jaar heen wil. Bij EF kan ik kiezen uit volgende bestemmingen:
Boston Campus
Chicago
Honolulu
Los Angeles
Miami Beach - EF International Campus
New York - EF International Campus
San Diego
San Francisco
Santa Barbara
Santa Cruz
Seattle
Ik hou wel van warme klimaat, maar een kouder klimaat maakt me ook niet zoveel uit. Daarnaast hou ik wel van moderne steden met wolkenkrabbers etc. De zee is altijd een pluspunt, mocht het er zijn.
Wat zou ik moeten kiezen? Ik heb er werkelijk geen idee van.
alvast bedankt
Rivel
Re: Oost of westkust
In welke periode zou je kunnen gaan? Mocht het bijvoorbeeld december zijn, en je houdt niet van sneeuw, dan vallen er al een aantal opties af.
Hallo, bedankt voor snelle reactie! De reistijd zal hoogstwaarschijnlijk juli/augustus zijn.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou zeggen: kom lekker naar de Pacific Northwest. Leuke steden, prachtige, ongerepte natuur, water, bergen, bossen.
(Al ben ik waarschijnlijk een tikkeltje bevooroordeeld...
)
(Al ben ik waarschijnlijk een tikkeltje bevooroordeeld...

Ron (in Seattle, WA)
=======
Don't believe everything you think.
=======
En is Miami Beach een beetje tof? Leuke sfeer daar of net niet?
- TerlinguaCreek
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Ik vond Miami Beach qua sfeer en mensen de minst leuke periode van mijn reis in 2009, maar dat is voor iedereen verschillend denk ik.
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
Veel te warm en heet in Juli/augustus.Rivel schreef:En is Miami Beach een beetje tof? Leuke sfeer daar of net niet?
Na rijp beraad heb ik gekozen voor ofwel Boston ofwel Santa Barbara. Echter, ik kan niet kiezen tussen deze twee. Waar kan je het beste Engels leren?
alvast bedankt
alvast bedankt
- lyan
- Amerikakenner
- Partner van: laguna62
- Aantal x V.S. bezocht: 28
- Contacteer:
Volgens mij komt dat met het Engels leren wel goed, in beide steden is Engels de voertaal 
Maar voor echt Engels zou ik zelf voor Engeland kiezen, scheelt een lange vlucht!

Maar voor echt Engels zou ik zelf voor Engeland kiezen, scheelt een lange vlucht!
In beiden kan je goed Engels leren, dus daarop selecteren is lastig.
- dutch_in_seattle
- Amerika-expert
- Contacteer:
Uh, in de V.S. spreken ze ook "echt Engels", hoor, alleen een andere variant dan Brits. Als je Brits-Engels wilt leren, prima, maar doe dat niet omdat je denkt dat dat "beter" Engels is dan Amerikaans.lyan schreef:Maar voor echt Engels zou ik zelf voor Engeland kiezen, scheelt een lange vlucht!
Ron (in Seattle, WA)
=======
=======
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties