Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

vinden reisgenoot

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

vinden reisgenoot

Bericht door eaglelgae »

Hoi allemaal,
Ik ben dus van plan om de volgende zomer weer terug te gaan naar de States. Ik hoop nogsteeds dat ik een visum kan krijgen om weer vrijwilligerswerk te doen in een nationaal park, maar de kans lijkt klein. Daarom ben ik ondertussen aan het denken over het rondreizen door Washington State, Oregon en misschien California en wat andere gebieden. Low-budget, met openbaar vervoer en o.a. hiken en kamperen in de nationale parken. Wel zou het leuk zijn om hiervoor een reisgenoot te hebben. Waarschijnlijk kennen de meeste mensen het idee wel van het vragen aan vrienden en kennissen of ze mee willen. Eerst allemaal leuk, maar terugtrekken als het serieus wordt. Het is moeilijk iemand te vinden waarmee je klikt en die mee wil. Is er iemand die tips heeft over de beste manier om iemand te vinden? OF BEN JE GEINTERESSEERD OM MET ME MEE TE GAAN? Laat het even weten....
Groetjes, Anneke
Laatst gewijzigd door eaglelgae op 27 sep 2003, 09:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Tja, je zou natuurlijk een oproep op deze forums kunnen plaatsen... :D

Vervolgens kun je dan met diegenen die reageren contact opnemen voor een persoonlijk gesprek.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
TurkishStyle
Amerika-newbie

Bericht door TurkishStyle »

Hey, wanneer wil je juist gaan en voor hoelang :)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Anneke,

het valt inderdaad niet mee een "geschikte" reisgenoot te vinden. Zelf ga ik daarom ook meestal alleen naar Amerika. Voor volgend jaar staan oa. Washington State en Oregon ook bij mij op het programma. Met het openbaar vervoer zal ik echter niet gaan. Met een huurauto ben je veel vrijer. Ik ben bang dat je teveel tijd verliest als je afhankelijk bent van het openbaar vervoer. Zou jij als je een geschikte reisgenoot vindt nog steeds met het openbaar vervoer willen?

Groet,

Roland
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Heeft een van jullie wel eens gereisd met een vrijwel onbekend iemand? Ik zie zo vaak reisgenoot oproepen en ik vraag me altijd af, wat als je het absoluut niet met elkaar blijkt te kunnen vinden? Dan zit je toch 5000+ km van huis met elkaar opgescheept. Lijkt me zo'n groot risico om te nemen, of zie ik dat verkeerd?
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
TurkishStyle
Amerika-newbie

Bericht door TurkishStyle »

Petra/VS schreef:Heeft een van jullie wel eens gereisd met een vrijwel onbekend iemand? Ik zie zo vaak reisgenoot oproepen en ik vraag me altijd af, wat als je het absoluut niet met elkaar blijkt te kunnen vinden? Dan zit je toch 5000+ km van huis met elkaar opgescheept. Lijkt me zo'n groot risico om te nemen, of zie ik dat verkeerd?
Daar heb je wel gelijk in maar ik vind mijn eigen niet echt zo'n moeilijk persoon, ik kan met zo goed als iedereen goed om en daardoor zie ik hier niet echt problemen in 8)
eaglelgae
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

sorry voor de late reactie

Bericht door eaglelgae »

Hoi,
Ik zou nogsteeds met het openbaar vervoer gaan als ik nu ga. Ik heb geen rijbewijs, dus autorijden is voor mij geen optie. Bovendien zijn de lokale bussen heel goedkoop en kom je meer in aanraking met mensen. Ook zijn er vaak wel verbindingen, maar zijn ze gewoon niet bekend. Zelfs op heel afgelegen gebieden lopen buslijnen.
Ja, sorry voor de late reactie btw.
Tot de volgende reply.
Anneke
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer