Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag voor de ervaren 4WD-ers

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Lanos
Amerika-newbie

Vraag voor de ervaren 4WD-ers

Bericht door Lanos »

Wij denken erover om tijdens onze volgende vakantie in Amerika een 4WD te huren omdat we best veel bagage bij ons hebben. Kan iemand ons misschien vertellen of je van buiten af kunt zien wat er in de kofferbak aan bagage ligt of kun je dit afsluiten zoals in de "gewone" auto's?
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Hoi Lanos,

kijk even hier, daar heb ik er iets over geschreven.

http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... ght=#44954
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Lanos
Amerika-newbie

Bericht door Lanos »

Daar had ik nog niet gekeken, maar dat beantwoordt precies mijn vraag! Bedankt.

Groeten
Liane
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoi Liane,

In de regel zijn de achterste ramen van donker getint glas (zie Marco's berichtje). Je kunt dus niet zo snel zien wat achterin de auto ligt. Dan moet je al echt heel dicht met je hoofd voor het glas staan om iets te kunnen zien. Ook heb je soms een zeiltje dat je over de bagage kunt trekken. In dat geval kunnen ze helemaal niets zien.

Ik heb nu twee keer een 4WD gehuurd in Amerika. Beide keren heb ik niet met een zeiltje gewerkt om alles af te dekken. Ik ben daar nl. ook helemaal niet bang voor in Amerika. Tijdens je vakantie ben je overdag toch meestal in toeristische gebieden. Daar kun je gerust je auto parkeren met je spullen erin. Ik liet vaak zelfs mijn PDA in de houder aan het raam. 's Nachts haal je natuurlijk je waardevolle spullen uit de auto en zet je die op je motelkamer.

Misschien nog wel aardig om ter geruststelling te vertellen. Ik heb inmiddels al meer dan 100 verschillende reisverslagen over Amerika gelezen. Nog nooit heb ik gelezen dat er bij iemand ingebroken was in de auto. Het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren, maar als je je gezond verstand gebruikt, komt het allemaal best goed.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer