Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nieuwe manier van reizen: de 'Fly, Stay & Drive'

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Nieuwe manier van reizen: de 'Fly, Stay & Drive'

Bericht door Elisa »

Nieuwe manier van reizen: de 'Aircruise'

Nieuw, exclusief en toch heel betaalbaar: 2012 zou wel eens de doorbraak kunnen betekenen voor de 'AirCruise'. Het reisconcept wordt vanaf nu op de Belgische markt aangeboden door Connections, zo schrijft Het Laatste Nieuws.
Met een klein vliegtuigje van maximaal 30 personen reis je in een week van de ene toeristische attractie naar de andere. In de 'All American Eastern Experience' bezoek je onder andere Washington DC, New York en de Niagara-watervallen. Aan de Westkust staan onder meer Las Vegas, de Grand Canyon en Yosemite op het programma.
"Je ruilt de wegen voor de lucht. Het is een leuke, comfortabele en tijdbesparende manier van reizen", zegt Greet Vandebos van Connections. Het concept is geïnspireerd op bootcruises en lijkt alleen weggelegd voor de happy few, maar de kostprijs - vanaf 739 euro per persoon - blijkt goed mee te vallen. Dat is wel exclusief de vluchten van en naar Amerika.

Geniet nu van de voordelen van deze nieuwe en revolutionaire reisformule. Met de aircruise leg jij de afstanden tussen de verschillende hotspots af in een privévliegtuig, via privéluchthavens. Je reist met maximaal 30 anderen. Geen gedoe dus met uren op voorhand aankomen, wachtrijen bij het inchecken, verloren bagage of urenlange ritten. Met aircruise verlies je geen tijd, reis je comfortabel in kleine groep en beleef je een geweldig avontuur! Je hebt de keuze uit het Totaalpakket of de Fly, Stay & Drive.
Fly, Stay & Drive: in dit pakket zijn je vluchten met privévliegtuig en hotelovernachtingen in 4* hotels (incl. ontbijt) inbegrepen. Aan elke privéluchthaven staat een huurwagen te wachten zodat je individueel op verkenning kan.
Totaalpakket: naast je vluchten per privévliegtuig en hotelovernachtingen in 4* hotels (incl. ontbijt) zijn je transfers per bus inbegrepen. Je reist in groep (max. 30) en hoeft je geen zorgen te maken over avondeten, gidsen en excursies, want alles is inbegrepen! Bovendien wordt je bagage voor jou tot in je hotelkamer bezorgd.

Ontdek onze 2 Aircruises:

■Western Wonder Experience (Los Angeles - Los Angeles) - va € 939

■All American Eastern Experience (New York - New York) - va € 739

http://www.connections.be/pdf/Aircruise_nl.pdf

Onze mening: toch wel een raar idee van reizen, als je kijkt naar de planning vind ik het op het belachelijke af... je vliegt van Los Angeles naar Monterey en dan neem je terug het vliegtuig van Monterey naar San Francisco... :shock: !!
Laatst gewijzigd door Elisa op 04 jan 2012, 18:50, 1 keer totaal gewijzigd.
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Rudi_Isabel
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Nieuwe manier van reizen: de 'Fly, Stay & Drive'

Bericht door Rudi_Isabel »

ik zal het van de grond bekijken 8) , in ieder gevan bedankt voor de tip :thumbup:
Neem een kijkje op http://camperezel.be, reisverslagen in een leuke leesomgeving
2009 Zuidwest 3 weken
2009 Washington - New York 1 week
2012 Vancouver - Yellowstone 4 weken
2013New York - Niagarafalls 2 weken
thebes
Amerika-expert

Bericht door thebes »

Op zich een leuk idee. Maar naar mijn mening hetzelfde euvel als met alle voorgeprogrammeerde reizen: je verblijft te kort op iedere mooie plek. Amper tijd om een wandeling te maken in een nationaal park of om op je gemak rond te kijken in een leuke stad. Rennen, hollen, vliegen, rijden en weer snel verder naar het volgende hoogtepunt.
LeenG
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door LeenG »

dan mis je al het moois onderweg! :shock:

een deel van het Amerika- gevoel is voor mij toch ook absoluut de eindeloze wegen, heerlijk uren rijden door lege landschappen, in godvergeten plaatsjes stoppen,... Nee, niks voor mij zo'n "air-cruise"
en hoeveel tijd verlies je dan niet met telkens in en uitchecken, of zou dat niet nodig zijn?
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Het heeft ook niet mijn voorkeur. Teveel vastgelegd en zo revolutionair vind ik het niet. Gewoon een soort van groepsreis.
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Deze manier van reizen zal beslist niet iedereen aanspreken maar aardig van Eliza dat ze melding maakt van dit nieuwe concept voor "groeps"reizen.
Degene die er wel oren naar heeft kan zijn of haar voordeel ermee doen.
Bedankt Eliza.
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door Elisa »

Ik heb er hetzelfde idee over als Leen. Een deel van het reisplezier is het rijden op de eindeloze wegen, stoppen waar en wanneer je wilt en voor hoelang je wilt. Dus voor mij zou dit helemaal geen goede vorm van reizen zijn. Ik reis niet zo graag in groep en zou het op deze manier zeker niet zien zitten.
Maar ik dacht, ik meld het even. Voor diegenen die niet veel 'tijd' hebben en ook héél graag in een vliegtuig zitten :) , is het misschien wel wat...
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

Als ik op korte tijd veel van een land zou willen zien, dan is dit zeker geen onhandig concept.

Edit: met 'veel van een land zien' bedoel ik: allerei plaatsen bezoeken die kris kras door het land liggen en die dus heel veel tijd nemen als je er overal met de auto of trein naartoe moet tuffen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Briljant, ze hebben een manier gevonden om van toeristische attractie naar toeristische attractie te vliegen (letterlijk!) zonder ook maar iets van het land zelf te zien!
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves