Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

hotel annulatie

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
ilsegoestoamerica
Amerika-ontdekker

hotel annulatie

Bericht door ilsegoestoamerica »

Hallo,

Wij zouden normaal deze maand naar New York vliegen en daarna een rondje in het zuidwesten maken. Om medische redenen kan de reis echter niet doorgaan. Ik had in Page een hotel geboekt voor 1 nacht. In de voorwaarden staat dat er niet kan geannuleerd worden, ze hebben echter nog geen bedrag van mijn visa afgeschreven. Iemand een idee of ik kan voorkomen dat ze dit alsnog doen?

Ilse
mtl
Amerika-expert

Re: hotel annulatie

Bericht door mtl »

Als je niet kan annuleren dan kan je in principe niet voorkomen dat het afgeboekt wordt. Ik neem aan dat je een creditcard nummer hebt afgegeven? Dan zou je misschien je creditcard maatschappij kunnen vragen de afboeking te blokkeren. Of je dan van het hotel af bent betwijfel ik.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

Je kan ook beginnen met het hotel te mailen dat je niet kan komen en wat de oorzaak daarvan is.
Misschien ook wel zo netjes, en dan ook nog onder het mom van baat het niet, dan schaadt het niet.
renellen2
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 14

Bericht door renellen2 »

Dat hebben wij ook een keer gehad en hebben toen een mail gestuurd en de boeking is geannuleerd.
En anders gewoon via de annuleringsverzekering terug vragen...
Van 1998 tot en met 2007 verschillende amerika reizen, 2009 Noordwesten http://renellen.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; en reis mee met onze camperreis in het zuidwesten juni 2011 http://ellenrenejaydin.reismee.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer