Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jaar naar Amerika: hoe?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Shanna
Amerika-newbie

Jaar naar Amerika: hoe?

Bericht door Shanna »

tja aangezien hier zoveel ervaren travellers zitten. dacht ik die kunnen me vast wel helpen. Ik wil binnen nu en 2 jaar dus naar Amerika voor een jaartje (om te beginnen) maar ik kan nergens iets vinden over die visum toestanden enzo, en hoeveel geld je mogelijk op je bankrekening moet hebben staan als buffer. Beetje de basis dus eerst maar eens. Dus alles is welkom! Gooi het in de groep, roep maar wat!
liever vandaag dan morgen
Dennis
AllesAmerika.com Webmaster
Contacteer:

Bericht door Dennis »

Vertel eens wat over jezelf en je plannen... waarom wil je naar de VS en op welke basis? Als student, of voor je werk? Heel veel van wat je moet weten hangt af van wat je van plan bent.
Dennis

AllesAmerika.com webmaster
AllesAmerika.com homepage | Lees de forumregels
Shanna
Amerika-newbie

Bericht door Shanna »

Ik wil daar een half jaar ergens op het platteland op een ranch gaan werken en het andere half jaar beetje rondreizen door een paar grote steden en een beetje langs de kust. dat is een beetje de opzet. rondreizen en om te kunnen reizen telkens baantjes zoeken
liever vandaag dan morgen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer