Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Exit reizen
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Exit reizen
Hallo allemaal,
Ik heb even een kort vraagje. Ik ben Belgisch en vroeg me af of je als Belg ook bij Exit reizen kan boeken?
Zo ja, kan je dan ook bij hen een annulatieverzekering afsluiten, gezien dit via een Nederlandse verzekeringsmaatschappij loopt?
Bedankt voor de info!
Inez
Ik heb even een kort vraagje. Ik ben Belgisch en vroeg me af of je als Belg ook bij Exit reizen kan boeken?
Zo ja, kan je dan ook bij hen een annulatieverzekering afsluiten, gezien dit via een Nederlandse verzekeringsmaatschappij loopt?
Bedankt voor de info!
Inez
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Exit reizen
Ik denk dat je het beste gewoon even naar Exit reizen kan bellen met je vragen, die kunnen je het precies vertellen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Of mailen: info at exit-reizen.nl
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-ontdekker
Ok bedankt, ik heb ondertussen een mailtje gestuurd en onmiddellijk antwoord gekregen dat het geen probleem is om vanuit België te boeken. 

Een reis verzekering bij Exit afsluiten is wel erg duur.
Je kan beter zelf een kortlopende of doorlopende verzekering afsluiten.
Je kan beter zelf een kortlopende of doorlopende verzekering afsluiten.
- pollyblue
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 30
Een reis boeken bij exit reizen is daarentegen wel goed. Hulpvaardig personeel!
Ik heb jaren achter elkaar bij Exit Reizen geboekt en was altijd zeer tevreden over ze. Maar zoals ieder reisbureau moeten zij ook hun centjes verdienen en ik ben inmiddels van mening dat als je het zelf doet je stukken goedkoper uit bent. De laatste offerte die ik van hun kreeg kon ik eigenhandig ook voor 500 euro minder boeken. Dit geldt ook zeker voor de verzekeringen......kijk dus eerst even rond voordat je wat afsluit."
Of bedoel je een annuleringsverzekering?
@Nathalief. Mijn ervaring is niet dat ze duurder zijn, ik krijg juist mooie hotels voor niet al te veel geld. Daarbij verdien ik 50 euro per uur en kan ik niet 10 uur bezig zijn met het plannen van een trip om misschien 50 euro te besparen, maar dat schijnt iedereen altijd te vergeten. Zij zijn dan ook geen reisbureau maar een direct seller. Op de voucher staat hun eigen naam en de hotels hebben dus een deal met Exit. Ik denk niet dat ze met alle hotels in Amerika een deal hebben. Mijn zoon heeft onze reis via hun toen ook eens ingevoerd bij Booking .com en ik was 300 euro meer kwijt geweest. Maar die hotelbookingsites en ticketsites verdienen ook hun geld, dat schijnt je dan weer te vergeten.
@Nathalief. Mijn ervaring is niet dat ze duurder zijn, ik krijg juist mooie hotels voor niet al te veel geld. Daarbij verdien ik 50 euro per uur en kan ik niet 10 uur bezig zijn met het plannen van een trip om misschien 50 euro te besparen, maar dat schijnt iedereen altijd te vergeten. Zij zijn dan ook geen reisbureau maar een direct seller. Op de voucher staat hun eigen naam en de hotels hebben dus een deal met Exit. Ik denk niet dat ze met alle hotels in Amerika een deal hebben. Mijn zoon heeft onze reis via hun toen ook eens ingevoerd bij Booking .com en ik was 300 euro meer kwijt geweest. Maar die hotelbookingsites en ticketsites verdienen ook hun geld, dat schijnt je dan weer te vergeten.
Je vergeet dat heel veel mensen er plezier in hebben om een vakantie zelf te boeken 
Ik heb heel even gekeken(aantal reizen) op Exit reizen en als je zelf boekt ben je 15-20% goedkoper uit. Stel je reis is dan 1.000 pp en als je 150 euro meer wilt betalen vanwege tijdsbesparing is dat toch prima.

Ik heb heel even gekeken(aantal reizen) op Exit reizen en als je zelf boekt ben je 15-20% goedkoper uit. Stel je reis is dan 1.000 pp en als je 150 euro meer wilt betalen vanwege tijdsbesparing is dat toch prima.
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Dat jij nog op vakantie kan gaanvdjr schreef:.....Daarbij verdien ik 50 euro per uur en kan ik niet 10 uur bezig zijn met het plannen van een trip om misschien 50 euro te besparen...

Vind ik niet zo relevant..vdjr schreef:Daarbij verdien ik 50 euro per uur
@vdjr
Ik boek mijn hotels vrijwel altijd direct, dus niet via boekingssites o.i.d. Ik maak daarbij dan gebruik van (gratis) loyaliteitsprogramma's of bv. AAA-korting (met de ANWB pas). Hiermee kan ik dan echt lagere prijzen krijgen dan Exit Reizen mij biedt zonder dat ik daar veel moeite voor hoef te doen. Daarnaast krijgen we ook vaak gratis upgrades, waarmee het verschil met Exit dan nog groter wordt.
Het is niet mijn bedoeling om negatief over Exit Reizen te doen, want ik heb alleen maar goeie ervaringen met ze. Maar na een aantal jaren vakantie vieren in de USA en met alle info die je op dit forum kunt vinden leer je zelf ook wat "trucjes".
Ik boek mijn hotels vrijwel altijd direct, dus niet via boekingssites o.i.d. Ik maak daarbij dan gebruik van (gratis) loyaliteitsprogramma's of bv. AAA-korting (met de ANWB pas). Hiermee kan ik dan echt lagere prijzen krijgen dan Exit Reizen mij biedt zonder dat ik daar veel moeite voor hoef te doen. Daarnaast krijgen we ook vaak gratis upgrades, waarmee het verschil met Exit dan nog groter wordt.
Het is niet mijn bedoeling om negatief over Exit Reizen te doen, want ik heb alleen maar goeie ervaringen met ze. Maar na een aantal jaren vakantie vieren in de USA en met alle info die je op dit forum kunt vinden leer je zelf ook wat "trucjes".
Exit is niet echt duur en we hebben er ook een aantal keren geboekt.
Een keer een verzorgde reis.
Maar dat was de eerste keer dat we naar Amerika gingen.
Die reis was prima en goedverzorgd....maar daarna hebben we alleen nog maar fly drive genomen.
Exit heeft toch de hotels overal buiten de nationale parken en erin is zoveel leuker.
Daarbij kun je niks meer wijzigen dit kost 35 euro om een overnachting te veranderen.
Terwijl met zelf boeken spaar je inderdaad voor gratis overnachtingen en kan je tot de dsg zelf 14.00 locale tijd gratis annuleren.
De prijzen van exit waren altijd heel scherp maar vindt dat ze fors duurder zijn geworden.
Vaak kreeg je nog een leuke vroegboek korting mar dit is alleen nog maar voor pakket reizen.
Wel is via hun naar Hawaii erg voor delig.
Daarom boeken wij ook absoluut zelf dit jaar .
De reisverzekering hebben wij het eerste jaar bij hun afgesloten maar dit is een percentage van 10% van de reissom.
Met een doorlopende rrisverzekering zijn we ruim de helft minder kwijt.
Juist het plannen geeft veel plezier.
Los boeken scheelt ons dus honderden en niet 50.
Zeker met de prijzen die ze dit jaar hebben.
Daarbij kunnen we nu een gunstige vliegtijden uitzoeken.
Met weing tijd met de overstap dat is bij exit meestal een uurtje of vier/vijf.
Terwijl er wel vluchten tussen zitten die makkelijk aansluiten.
Een keer een verzorgde reis.
Maar dat was de eerste keer dat we naar Amerika gingen.
Die reis was prima en goedverzorgd....maar daarna hebben we alleen nog maar fly drive genomen.
Exit heeft toch de hotels overal buiten de nationale parken en erin is zoveel leuker.
Daarbij kun je niks meer wijzigen dit kost 35 euro om een overnachting te veranderen.
Terwijl met zelf boeken spaar je inderdaad voor gratis overnachtingen en kan je tot de dsg zelf 14.00 locale tijd gratis annuleren.
De prijzen van exit waren altijd heel scherp maar vindt dat ze fors duurder zijn geworden.
Vaak kreeg je nog een leuke vroegboek korting mar dit is alleen nog maar voor pakket reizen.
Wel is via hun naar Hawaii erg voor delig.
Daarom boeken wij ook absoluut zelf dit jaar .
De reisverzekering hebben wij het eerste jaar bij hun afgesloten maar dit is een percentage van 10% van de reissom.
Met een doorlopende rrisverzekering zijn we ruim de helft minder kwijt.
Juist het plannen geeft veel plezier.
Los boeken scheelt ons dus honderden en niet 50.
Zeker met de prijzen die ze dit jaar hebben.
Daarbij kunnen we nu een gunstige vliegtijden uitzoeken.
Met weing tijd met de overstap dat is bij exit meestal een uurtje of vier/vijf.
Terwijl er wel vluchten tussen zitten die makkelijk aansluiten.
Je hoort mensen wel vaker zeggen dat het via [naam reisburo] allemaal zo goed en verzorgd geregeld is. Maar wat verwachten ze dan als je bij Expedia.nl Vlucht + Hotel voor 7 dagen NYC regelt? Dat je je eigen bed mee moet nemen? Of dat als je via drive-usa reserveonderdelen voor de auto moet meenemen? 
Als je zelf boekt is het ook allemaal geregeld, je gaat naar de USA niet naar Turkije. Een 4 sterren hotel is een 4 sterren hotel en niet zoals in Turkije dat ze die 4 sterren krijgen bij 2 pakken koffie.

Als je zelf boekt is het ook allemaal geregeld, je gaat naar de USA niet naar Turkije. Een 4 sterren hotel is een 4 sterren hotel en niet zoals in Turkije dat ze die 4 sterren krijgen bij 2 pakken koffie.
DejaVu schreef: Als je zelf boekt is het ook allemaal geregeld, je gaat naar de USA niet naar Turkije. Een 4 sterren hotel is een 4 sterren hotel en niet zoals in Turkije dat ze die 4 sterren krijgen bij 2 pakken koffie.

En dat ze dan Alberto Stegman bellen omdat ze voor €400,- 2 weken all-inclusive hebben geboekt maar toch niet helemaal kregen wat er in de boekjes stond.
- le-nnart
- Amerikafan
wat valt er überhaupt slechts te regelen aan een rondreis ?
je boekt een vlucht, auto en hotels/motels en je bent klaar.
het zal niet snel gebeuren dat je papieren hebt van een boeking en het hotel geen flauw benul heeft wat jij komt doen.
En al verdien je honderd euro per uur, ik wil zelf mijn reis bepalen en plannen. Dat vindt ik namelijk LEUK.
je boekt een vlucht, auto en hotels/motels en je bent klaar.
het zal niet snel gebeuren dat je papieren hebt van een boeking en het hotel geen flauw benul heeft wat jij komt doen.
En al verdien je honderd euro per uur, ik wil zelf mijn reis bepalen en plannen. Dat vindt ik namelijk LEUK.
2009: NYC
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
2010: NYC, Washington DC, Miami
2011: Miami
2012: CA, AZ, NV, UT
2015: Denver - Seattle
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Ik verdien gelukkig ook aardig goed per uur en werk regelmatig weken van 80 uur en ik vind niets heerlijker dan daarna thuis puzzelen om een zo mooi mogelijke reis in elkaar te zetten.
Vooraf bepaal ik een budget voor de reis en dan is de uitdaging om zoveel mogelijk voor die prijs te krijgen.
Vooraf bepaal ik een budget voor de reis en dan is de uitdaging om zoveel mogelijk voor die prijs te krijgen.
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 8760 Weergaves
-
Laatste bericht door Kristel De Schryver
-
- 4 Reacties