Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

reis van 20 april tot 4 mei vanaf San Francisco

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Ronald de Klein
Amerika-newbie

reis van 20 april tot 4 mei vanaf San Francisco

Bericht door Ronald de Klein »

Dag Marjan,

wat een leuke service! Ik weet niet of het je zo zo kort voor mijn vertrek nog lukt maar ik probeer het gewoon.

Ik vertrek donderdag 20 april naar San Francisco en ga dan vrijdag op pad. Mijn idee is nu alleen nog maar dat ik de volgende dingen wil zien:

- Yosemite (zijn de wegen te bereiden?
- Death valley en dan Las Vegas
- Bryce
- Moab
- Moab-Mesa Verde
- Monument Valley
- Grand Canyon

Verder ben ik nog niet. Ik wil Los Angeles links laten liggen maar wil wel naar Paramount studio´s. Verder eindigen met 2 dagen San Francisco. Is het haalbaar.

Suggesties en of een route zijn welkom. Wat ik vooral ook wil is, omdat ik alleen reis, tips voor leuke activiteiten tussendoor. Wandelingen, excursies. Maar dat is misschien wat veel gevraagd ;-)

met vriendelijke groeten,

Ronald

Utrecht
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Is haalbaar,maar de Tioga Pass Road in Yosemite is gegarandeerd nog gesloten,rekening houden met omrijden dus!
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: reis van 20 april tot 4 mei vanaf San Francisco

Bericht door SpaceAce »

Ronald de Klein schreef:Ik wil Los Angeles links laten liggen maar wil wel naar Paramount studio´s.
Waarom Paramount?
The guided tour of the Paramount Studios offers no tram rides or special effects. It's strictly a down-to-earth, realistic walking tour of the studio's sprawling back lot.

The tour takes a full two hours, and barely scratches the surface of the numerous buildings and sound stages that make up the 62-acre studio. (If you plan to take the tour, be sure to wear comfortable shoes and be prepared for two hours of almost continuous walking.)

But after taking the tour, I'm sorry to report that I found it somewhat disappointing.

It's hard to believe that anyone could make a tour of the historic Paramount Studios boring, but our tour guides managed to do just that.

In fact, since I thought that perhaps our original guide might be to blame for our less-than-satisfactory tour experience, I went back and took the tour a second time recently (several years after my first time) to make certain. Alas, both experiences were a letdown.
Bron

Wij hebben de WB VIP Studio Tour gedaan en die vond ik echt waanzinnig! Mijn 'grootste' droom kwam uit: ik stond in het Central Perk koffiecafé (Friends)! :D
Verder vond ik die tour ook erg leuk en interessant.

Verdere info (ook over andere studio tours): Seeing-Stars.com
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Ronald de Klein schreef:Ik vertrek donderdag 20 april naar San Francisco en ga dan vrijdag op pad.

...

Verder ben ik nog niet.
Misschien overbodig om te vragen, maar ben je niet een beetje laat met plannen? :? :)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Ronald de Klein schreef:Dag Marjan,

wat een leuke service! Ik weet niet of het je zo zo kort voor mijn vertrek nog lukt maar ik probeer het gewoon.

Ik vertrek donderdag 20 april naar San Francisco en ga dan vrijdag op pad. Mijn idee is nu alleen nog maar dat ik de volgende dingen wil zien:

- Yosemite (zijn de wegen te bereiden?
- Death valley en dan Las Vegas
- Bryce
- Moab
- Moab-Mesa Verde
- Monument Valley
- Grand Canyon

Verder ben ik nog niet. Ik wil Los Angeles links laten liggen maar wil wel naar Paramount studio´s. Verder eindigen met 2 dagen San Francisco. Is het haalbaar.

Suggesties en of een route zijn welkom. Wat ik vooral ook wil is, omdat ik alleen reis, tips voor leuke activiteiten tussendoor. Wandelingen, excursies. Maar dat is misschien wat veel gevraagd ;-)

met vriendelijke groeten,

Ronald

Utrecht
Hoi Ronald,

Allereerst :welcome: op dit forum.

Wat een fijn idee dat je al zo gauw naar Amerika gaat. Inderdaad misschien een beetje laat voor een uitgebreide planning, maar de forumleden zullen je graag helpen en van de nodige informatie willen voorzien.

Wat betreft het maken van een routekaartje zul die via deze link moeten aanvragen. Wij maken routekaartjes op aanvraag met de door jullie opgegeven plaatsen. Het is dus niet de bedoeling dat wij een route gaan samenstellen. Heb je de nodige informatie verzamelt en je weet waar je langs wilt rijden, dan maken wij daarvan een routekaartje voor jou.

Als ik het goed begrijp begin en eindig je in San Francisco. Om de plaatsen die jij noemt allemaal te bezoeken in 2 weken, is naar mijn mening wat veel, ook al omdat je niet via de Tioga Pass Yosemite uit kan rijden.

Succes met de planning.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer