Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Kinderfoto op paspoort
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 19
Kinderfoto op paspoort
Eind april gaan wij eindelijk weer naar de Vs met onze kinderen. De oudste is de vorige keer ook meegeweest, maar dat is nu ruim 1 jaar geleden. Ze lijkt dan ook niet erg meer op de foto in haar paspoort. Moeten wij een nieuw paspoort aanvragen met een recente foto, of wordt een wat oudere foto in de Vs ook geaccepteerd ? Heb na een lange reis natuurlijk geen zin in gedoe bij immigrations.
Re: Kinderfoto op paspoort
Nope, de foto is geen probleem. Immigrations officers schijnen er op getraind te zijn om op basis van verhoudingen op een foto mensen te kunnen herkennen, maar ik moet zeggen dat ik in de verleiding ben geweest om voor het paspoort van mijn jongste de babyfoto van zijn oudere broer te gebruiken 

Wij hebben 2 jaar geleden bij de oudste gehad dathij al15 was en de foto op zijn paspoort was van een 10 jarige. Was geen enkel probleem, wel kreeg hij een opmerking dat hij wat groter gegroeid was sinds de foto genomen was.
Gr,
Sandra
Gr,
Sandra
Klopt ja, dat moest ik ooit leren toen ik werkzaam was op Schiphol. Er zijn bepaalde afstanden in het gezicht wat bij iedereen uniek is en nooit zal veranderen.dimona schreef:Nope, de foto is geen probleem. Immigrations officers schijnen er op getraind te zijn om op basis van verhoudingen op een foto mensen te kunnen herkennen, maar ik moet zeggen dat ik in de verleiding ben geweest om voor het paspoort van mijn jongste de babyfoto van zijn oudere broer te gebruiken
Erg leerzaam.
-
- Amerika-expert
Mijn zoon heeft in zijn Nederlandse paspoort ooit onder lengte gehad: in de groei. Ook geen probleem.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
De beambten moeten elke keer lachen bij een grensovergang. Op mijn dochters paspoort was ze net twee maanden oud, helemaal kaal met zeven onderkinnen, 60 centimeter lang. Inmiddels is ze ruim vier jaar oud, bijna twee keer zo lang en lijkt (gelukkig
) totaal niet meer op haar foto van toen.
Ze vragen vaak aan haar hoe ze heet, als een soort check, of omdat ze het leuk vinden om met haar te kletsen? Maar een probleem is het nooit, dat hadden we al gecheckt op de websites van de verschillende landen waar we naartoe zijn geweest de afgelopen tijd.

Ze vragen vaak aan haar hoe ze heet, als een soort check, of omdat ze het leuk vinden om met haar te kletsen? Maar een probleem is het nooit, dat hadden we al gecheckt op de websites van de verschillende landen waar we naartoe zijn geweest de afgelopen tijd.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 1923 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x
-
- 6 Reacties