Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
911 bellen met nederlandse gsm
911 bellen met nederlandse gsm
Ik ga voor 2 maanden naar Amerika en neem een Nederlandse triband telefoon mee. Stel dat ik daar het alarmnummer moet bellen, kan ik dan gewoon '911' invoeren en bellen of moet ik dan nog een landnummer ofzo invoeren?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Steffie
Alvast bedankt!
Groetjes,
Steffie
- phillybilly
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Volgens mij kun je 911 bellen, maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen.
Toen ik probeerde te bellen vergat ik de 011-31 voor NL te draaien en toen zij een amerikaanse stem tegen mij dat het nummer niet klopte. Volgens mij herkennen ze usa-nummers als je op een usa-netwerk zit, dus 911 zou geen probleem moeten zijn.........maar nogmaals, 100% zeker weet ik het niet
Groetjes, Jolanda

Toen ik probeerde te bellen vergat ik de 011-31 voor NL te draaien en toen zij een amerikaanse stem tegen mij dat het nummer niet klopte. Volgens mij herkennen ze usa-nummers als je op een usa-netwerk zit, dus 911 zou geen probleem moeten zijn.........maar nogmaals, 100% zeker weet ik het niet
Groetjes, Jolanda
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 0 Reacties
- 1659 Weergaves
-
Laatste bericht door BonnyR
-