Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen gevraagd: Motel 6
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Ervaringen gevraagd: Motel 6
Heeft iemand ervaring met keten Motel6, om de prijs wat te drukken willen we in onze rondreis er enkele boeken, pro en contra's?
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Re: Ervaringen gevraagd: Motel 6
Wij hebben regelmatig in Motel 6 overnacht. Het is vrij basic maar voldeed voor ons prima om te overnachten.
Mijn ervaring is dat het wel verschilt per locatie, wij lezen dus goed de reviews als we van tevoren boeken en als we ter plekke een kamer nemen vragen we altijd of we eerst even de kamer mogen zien (dat doen we trouwens bij andere hotels ook)
Als er ontbijt bij zit is stelt dat meestal niet veel voor. Kinderen tot 18 jaar verblijven meestal gratis.
Mijn ervaring is dat het wel verschilt per locatie, wij lezen dus goed de reviews als we van tevoren boeken en als we ter plekke een kamer nemen vragen we altijd of we eerst even de kamer mogen zien (dat doen we trouwens bij andere hotels ook)
Als er ontbijt bij zit is stelt dat meestal niet veel voor. Kinderen tot 18 jaar verblijven meestal gratis.
- gyatso
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wij hebben in verschillende overnacht. Als je geen hoge verwachtingen of bijzondere wensen hebt mankeert er helemaal niets aan. Soms wat sleets, niet altijd even schoon, niet altijd op de beste plek, maar je kan er goed slapen. Alles is naar zijn prijs. Eventueel kan je tripadvisor raadplegen, al zegt dat ook niet altijd alles.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ik vind prijs/kwaliteit Motel 6 best goed, net zoals de andere ketens (Super 8, Days Inn,...). Je weet wat je kan verwachten, de kamers zijn basic maar schoon. Voor charmant moet je hier niet zijn maar dat vonden wij niet erg.
Ik vind het prima motels om te overnachten en de prijs van de overnachting te drukken.
Ik vind het prima motels om te overnachten en de prijs van de overnachting te drukken.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Wij sliepen er in mammoth lakes, was prima. Meestal hebben ze geen ontbijt. Je kunt ook de keten van super 8, travelodge en baymont inn proberen. Tot nu toe hebben wij nog geen tegenvaller gehad.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
-
- Amerikafan
Wij hebben verschillende keren in een motel 6 overnacht. In verhouding kleine kamers maar heel schoon, goede bedden, prima badkamer. Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben de laatste twee reizen vaker in Super 8 hotels overnacht. Ook vrij goedkoop en net een klasse hoger dan Motel 6
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
We hebben twee maal in n motel6 overnacht en dat is ons beide keren goed bevallen. Het waren beide keren wel gerenoveerde. As september slapen we in Jackson ook in n motel6. Weer een pas vorig jaar gerenoveerde.
Basic maar ok.
Basic maar ok.
Groetjes,
Carine
Carine
Mijn favoriete keten, alhoewel ik met de andere ketens te weinig ervaring heb. Kwaliteit verschilt per locatie, maar over het algemeen goed. Grootste voordelen zijn dat ze bijna overal zitten en 24 uur per dag de receptie open is.
- Roosuithoorn
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 35
Wij hebben èèn keer een kamer geboekt bij Motel 6 en ondanks dat we betaald hadden zijn we weggegaan. Het stonk er en in de badkamer lagen dooie kakkerlakken. Als ik er nog aan denk, brrrrrr. Het was echt de goorste kamer die ik in al de jaren (25) in de VS ben tegen gekomen.
Ik denk wel dat de kwaliteit van hotel tot hotel zal verschillen. Dus idd even googlelen voor je boekt.
Ik denk wel dat de kwaliteit van hotel tot hotel zal verschillen. Dus idd even googlelen voor je boekt.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South,2024: Noord-Oost VS. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben ook verschillende keren in Motel 6 overnacht. Zoals gezegd, er is niet één standaard maar over het algemeen zijn de kamers netjes en vrij basic, vaak zonder ontbijt en vaak moet je voor internet een paar dollar betalen.
Wij gebruiken vaak de volgende sites voor het vinden van betaalbare accommodatie:
http://www.choicehotels.com/ met o.a. EconoLodge, Comfort Inn, Rodeway Inn en Quality Inn.
http://www.motel6.com/
https://www.wyndhamrewards.com/ met o.a. Super 8, Days Inn en Travelodge.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Wij gebruiken vaak de volgende sites voor het vinden van betaalbare accommodatie:
http://www.choicehotels.com/ met o.a. EconoLodge, Comfort Inn, Rodeway Inn en Quality Inn.
http://www.motel6.com/
https://www.wyndhamrewards.com/ met o.a. Super 8, Days Inn en Travelodge.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Op zich geen slechte hotelketen, maar je moet het treffen. (maar bij welke keten is dit niet)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Ook wij hebben diverse keren en in diverse plaatsen overnacht in Motel6. Je moet het zien als een basic motel. Meestal schoon, goede bedden en een fijne douche (uitzonderingen daargelaten, maar dat kun je altijd treffen). Er zit meestal geen ontbijt bij en bij de meeste motel6 moet je betalen voor wifi (meestal niet hoger dan 5 dollar).
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Bij de motel6 in Moab worden huisdieren toegelaten. Ik had overigens een niet huisdieren kamer (stond op de deur). Niet dat ik er last van heb gehad, maar je kan het ook verkeerd treffen met een hoop geblaf natuurlijk.
-
- Amerika-ontdekker
- Partner van: Vulpecula
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Hier ook positieve ervaringen met Motel 6. Wij hebben er op onze beide rondreizen (westkust en oostkust) overnacht en het is ons goed bevallen. Schoon, netjes, comfortabele bedden. Bij een volgende rondreis zouden we zo weer kiezen voor Motel 6. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Al kan je het ook slecht treffen, maar waar is dat niet zo?
- bedeve
- Amerika-expert
Dat kennen wij hier ook.Ruud2004 schreef:Op zich geen slechte hotelketen, maar je moet het treffen. (maar bij welke keten is dit niet)
Als je bij voorbeeld in de buurt van Brussel wilt overnachten.
Campanile Zaventem is absoluut super slecht.
Op 8 km afstand is Campanile Vilvoorde absoluut een topper.
Net zoals dat in Kingman AZ is met Motel6 East en Motel6 West
En wat Motel6 betreft : deze code levert 10 % korting op
At Motel 6: Use Corporate Plus ID # CP567374

De Wyndham group vrienden krijgen 20 %
Corporate ID 8000000066
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 8 Reacties
- 3438 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-