Hallo daar wij zijn van plan om route 66 te gaan rijden met een auto nu lijkt het me een beetje avontuurlijk om gewoon te starten in L.A en gaan met die banaan. Ben me nu aan het verdiepen op het forum en op internet hoe nu te handelen. De vraag zou zijn wie heeft er ervaring met Route 66 GPS Attractions Guide. Heb namelijk zelf een garmin 660 en wil dit evet aanschaffen.
wij willen 4 weken en hebben dus geen haast, hoewel het meisje aan het eind van de rit nog wel een aantal dagen wil chillen on the beach. Wie daar ook nog een leuk plekkie voor weet mag het zeggen. . willen in mei gaan dus hebben nog even de tijd hoewel het nu al begint te kriebelen
mvg groeten piet en josetje
Wij hebben dit voorjaar route 66 gereden vanaf (iets ten zuiden van) Chicago. Wij hebben veel plezier gehad van de EZ66 guide for travelers van Jerry McClanahan en de series maps van Here it is.
Wij hebben van te voren ook gezocht naar de route voor navigatieapparatuur maar die iet kunnen vinden. Met vooral de geschreven aanwijzingen in de serie losse kaartje van Here it is,, hebben wij goed onze weg kunnen vinden.
Overigens, aan het einde nog chillen aan zee, als je vanaf LA begint?? Ik weet niet of je dat bij Chicago vindt.
Oke trudy bedankt voor de info.ik was ook van plan om de EZ 66 guide aan te schaffen en inderdaad Chicaco is niet de eind bestemming dat zal uiteindelijk LA zijn had ik ff verkeerd op geschreven. Hadden jullie alles zelf geregeld of via een reis burau . Denk er namelijk over om via Exit reizen de vlucht auto en eerts 2 overnachtingen te regelen.
thanks
Hallo Wally ik dacht gewoon ff de hele route te doen dus ben aardig aan hey zoeken en snuffelen, En mn meisie wil wel wat parken zien dus die gaan dan ook in het programma.
Ach ik heb nog ff de tijd dus rustig aan.
MVG
de hele route is ca. 4000 kilometer. Verkijk je er niet op. Er is hier op het forum wel info te vinden van mensen die de hele route hebben gereden. Wij hebben o.a. veel gehad aan het uitgebreide verslag van Rover (te vinden met de zoekfunctie). Aan parken ligt in de nabijheid van de route niet zo veel, behalve Petrified Forest, de Grand Canyon en (als je in Californie een stuk van de route over slaat) Joshua Tree Park. Succes met plannen.
Wij hebben in 2011 Route 66 gereden en heb voor de voorbereiding veel gehad aan volgende site en forum: http://www.historic66.com/
Er staat een complete "turn-by-turn" routebeschrijving op per staat. Ik heb deze routes toen in mijn Garmin gepropt en die heeft ons de hele reis mooi de weg gewezen! Zorg er wel voor dat je Garmin meerdere waypoints per route aankan en er meerdere routes in het geheugen kunnen opgeslagen worden (vb. Garmin 2460 lmt).
Bedankt voor de reactie ik heb een kaart voor in de garmin besteld en ga aan de hand van alle info de boel in de garmin zetten. dat gaat weer wat worden Maar ja wil op de ene of andere manier toch een beetje de vrijheid hebben om te gaan en staan zonder op mn klokkie te kijken. Dus word een avontuur hoop ik. ik hou de vooruitgang op de hoogte.
groetjes
Wij hadden itinerarys gedownload voor onze Tomtom, dan moet je enkel die ITN files op je tomtom zetten en zorgen dat er een Amerikaanse kaart op zit. Ik heb deze files wel aangepast via het programma Tyre en het bekende EZ boekje, om een nog betere itinerary te krijgen. Nu kregen we op het allerlaatste moment die files toch niet aan de praat met onze gps en hebben we alles gewoon met het EZ boekje gedaan en mits wat opletten en research, gaat dit perfect. Wij hebben er afgelopen september/oktober twee en halve week over gedaan en we hebben de trip van ons leven gehad, we zijn helemaal verkocht aan de mensen langs de route en het land zelf.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.