Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Sleep, Park & Fly Schiphol

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
tineke57
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Sleep, Park & Fly Schiphol

Bericht door tineke57 »

Weet iemand een goed hotel in de buurt van Schiphol waar we onze wagen een maand kunnen laten staan en die een shuttle-service heeft die ons tegen 5u ’s morgens naar Schiphol brengt want ons vliegtuig vertrekt om 7u40 ?
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
johan en wilma
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Sleep, Park & Fly Schiphol

Bericht door johan en wilma »

van der Valk schiphol
deze heeft een shuttle bus/ of indien vroeger vertrek kun je via hun een taxi bestellen
en lang parkeren 31 dagen
hebben net een kamer geboekt :D
tcoppers
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door tcoppers »

Ik kan ook het van der Valk op Schiphol aanraden. Auto parkeren, een overnachting voor je vertrek en dan met de shuttle naar de terminal. Makkelijker kan het haast niet. Als je tenminste 's morgenvroeg vertrekt. :wink:
Groetjes Theo.

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022
Afbeelding
bollie763
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door bollie763 »

Hebben jullie van van der valk een aanbieding? want ik had ook gekeken maar vond het toch nog vrij duur vergeleken met schiphol P3 long stay
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door pumi1000 »

vd Valk is ons ook goed bevallen. Heb nu ook weer een kamer voor drie personen geboekt voor de zomer. Is misschien wat duurder, maar je mag 31 dagen parkeren en je gaat relaxed op reis.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
2025 - midwest
johan en wilma
Amerika-ontdekker

Bericht door johan en wilma »

bollie763 schreef:Hebben jullie van van der valk een aanbieding? want ik had ook gekeken maar vond het toch nog vrij duur vergeleken met schiphol P3 long stay
Nee geen aanbieding van , v/d Valk, is voor ons makkelijk aangezien wij in het noorden v/h land wonen.
P3 130,50
v/d Valk 149,00 (3 personen)
oké 18,50 meer , maar wel uitgerust en relax aan boord gaan. en 31 dagen parkeren
ontbijt 10,00 p.p. (ontbijt buffet perfect) dus buikje lekker vol met een goeie ontbijt, en geen Schiphol fastfood waar je ook nog de hoofdprijs voor betaald.

Je kan ook overnachten bij Ibis zelfde prijs maar dan maar 21 dagen parkeren indien langer betaal je 17,50 per dag (2013 overnacht)
dus voor ons was de keuze dit jaar weer v/d Valk daar hadden we ook in 2012 overnacht
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Kijk ook eens op vakantieveilingen. Daar gaan regelmatig dit soort arrangementen er uit voor nog geen € 50. Verlengen van parkeren kost dan meestal maar € 5 per dag.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
tineke57
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door tineke57 »

Bedankt voor alle reacties.

Heb juist onze overnachting geboekt bij Van der Valk. Gelukkig had ik onze vliegtickets nog niet geboekt (ga ik dadelijk doen) want 1 dag later overnachten bij VdV maakte een verschil van 100 euro. Dan vertrekken we maar een dag later en komen we een dag later terug. Blijft hetzelfde voor ons :). VdV is precies ook de enige waar je 31 dagen gratis mag parkeren, al de andere die ik vond geven slechts 21 dagen en daarna extra per dag. Een goede deal :clap: :thumbup:.
2007: NV–UT–CO–AZ–CA-NV - 2008: CO–WY–NE–SD–ND–MT–WY–CO - 2011: CA–NV–AZ–UT–NV–CA
2012: CO–UT–NM–CO - 2013: FL - 2014: WA-OR-CA - 2016: AZ-UT - 2017: Peru - 2018: CA-AZ-NV
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Dit oudere topic maar eens naar boven halen.

Ik ben geïnteresseerd in hoe het vandaag de dag staat met een hotel in de buurt van Schiphol met mogelijkheid om de auto voor langere tijd bij het hotel te laten staan, en heen naar, en terug van Schiphol met de hotelshuttlebus.
Zijn er nog recente ervaringen?

Op de website van het Van der Valk Hotel zie ik dat deze mogelijkheid nog altijd bestaat.
Parkeer je bij dit hotel de auto op het "normale" parkeerterrein voor het hotel, waar alle daggasten en restaurantbezoekers parkeren, of is er een speciaal parkeerterrein voor langparkeerders?
Heeft men er wel eens van gehoord, of meegemaakt, dat hier schade aan een auto is ontstaan tijdens het langparkeren?
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Marco ;bij Van der Valk is het parkeren op het gewone, voor iedereen bestemde, parkeerterrein.
Tot 2 jaar geleden was de Ibis in Hoofddorp mijn vaste plek.
Ook daar buiten parkeren op het gewone parkeerterrein.
Maar aan de achterkant van het hotel is een parkeergedeelte wat vooral door hotelgasten gebruikt wordt.
Aan de rechterzijkant zijn s'avonds altijd hoekplaatsen beschikbaar, waarbij je auto bijna onder een lantaarn staat.
Ander voordeel vond ik dat van s'avonds tot s' ochtends plm 6 uur security op het parkeerterrein aanwezig is.
Ik heb zelf ervaren dat die allert zijn.
De standaard parkeer tijd is daar 3 weken.
Accor heeft regelmatig akties voor loyaltycard houders !
prijs rond de Eur. 115 afhankelijk van aankomstdag en periode.
Een andere aanrader is de Mercure bij Sloten.
De laatste 2 jaar kom ik steeds bij park inn radisson blu op Schiphol Rijk
Dat komt door Vakantieveilingen.
De Park Inn standaard is 9 nachten parkeren.
Een kamer+9 nachten kost mij tussen de 50 en 70 Eur.
Parkeerdagen bijkopen kost 5 eur,. per dag
Voordelen; een iets beter hotel, elke 20 min shuttle, overdekt parkeren.

Bij vander Valk heb ik in het verleden glasscherven,ruitsplinters zien liggen.
Dat,en omdat ze voor mij aan de verkeerde kant van Schiphol zitten, is voor mij een reden om er niet meer naar te kijken.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
rmathijssen
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door rmathijssen »

Wij pakken altijd het Ibis hotel, voor zo'n 85 euro een overnachting en 3 weken parkeren voor de auto. Hotel ligt bijna op de landingsbaan :lol:. Shuttlebus rijdt van 5u tot 1u.

Je hebt een budget variant van het Ibis hotel en een normale variant. Budget is iets goedkoper, maar ook echt budget (geen bar of iets dergelijks). Gewoon basic, maar netjes.
Sunsina
Amerika-ontdekker

Bericht door Sunsina »

Wij zijn met een gezin van 4 personen en hebben een familiekamer bij Van der Valk geboekt. De periode was daar iets langer: wij hebben meer dan 21 dagen nodig. Nog geen idee hoe dat gaat bevallen: het is voor de eerste keer.
Anita

Zuid-West 2016
Noord-West 1995 / Zuid-Oost 1997 / New Orleans 1999 /
Purk87
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Purk87 »

Hmmm ik had zelf ook gekeken, maar vond het nogal prijzig wat ik zag.
Zal nog eens gaan zoeken / kijken. Wij gaan 13-9 weg en 6-10 terug.
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
niekie73
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door niekie73 »

3 jaar geleden gebruikt gemaakt van Mercure Hotel standaard kamer wel incl ontbijt was toen een aanbieding van Vakantieveiling 80 euro ofzo.
Shuttle van hun viel me tegen, 8 pers. busje moesten die dag 17 mensen ongeveer op dezelfde tijd weg :roll:
Parkeren op grote parkeerplaats buiten, omdat wij savond laat aankwamen bijna geen plek meer te vinden, smorgens de auto nog wel kunnen
verzetten onder een lantaarnpaal.

Dit jaar Van Der Valk 130 euro excl ontbijt, (bewust gekozen moesten om 7:00 uur op schiphol zijn) en je daar toch behoorlijk lang zit te wachten
dus tijd zat om daar te ontbijten. Heb wel koffie gehaald bij van der valk en dat buffetje zag er wel heel lekker uit!
En de shuttle is natuurlijk die mooie grote blauwe bus (met vogel) plek zat en deze kan je bespreken, de avond van te voren kan je vertellen
met welke shuttle je mee wilt. Parkeren buiten, ik vroeg waar ik het beste kon parkeren, hij zij het achterste gedeelte gebruiken we voor lang parkeren daar staan meerdere lampen en camera's Maar ik zag al eerder een plekkie en daar neer gezet, die avond en smorgens nog een rondje parkeerplaats gewandeld maar niks geen rare dingen gezien.

En aan welke kant van Schiphol hij zit maakt voor ons niet zo heel veel uit :lol: wat is 10 min op 10 uur vliegen
Reisverslag SouthWest 2016
Reisverslag NW.USA-Canada 2013
Reisverslag West Canada 2012
Reisverslag Noorwegen 2010
Anonymous123

Bericht door Anonymous123 »

Wij huren volgend jaar gewoon een Taxi. We zijn met 3 personen, dus 2 kamers en dan is een Taxi goedkoper voor de 35 dagen dat wij weg zullen zijn.
Komt op 132 euro, heen en weer, voor de regio Den Haag.

Maar snap wel dat mensen, ook die wat verder wonen, graag voor deze optie kiezen.
Sandy40
Amerika-ontdekker

Bericht door Sandy40 »

Wij hebben voor september ook Van der Valk geboekt, € 168 incl ontbijt met 30 dagen parkeren en natuurlijk shuttlebus.

Voorgaande jaren hebben wij ook in het Citizen M hotel en het Hilton gezeten. Beiden 5 min. lopen van de vertrekhal, ideaal! Bij Hilton kan je ook lang parkeren, Citizen M niet. Omdat de prijzen van zowel Citizen als Hilton behoorlijk gestegen zijn, hebben we dit keer gekozen voor V/d Valk. Bij Hilton lang parkeren was alles prima, nu zien of dat bij V/d Valk ook zo is.
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

Iedereen die tot zover gereageerd heeft, hartelijk dank voor het delen van jouw ervaringen.

Ik had de vraag gesteld, omdat ik een idee wilde krijgen of je auto veilig staat voor een aantal weken op een parkeerterrein van een hotel.
Overal kan natuurlijk iets met een auto gebeuren, zowel bij een hotel, als bij mij voor het huis. Wij zijn vaker meerdere weken op vakantie geweest en hebben de auto voor het huis laten staan, maar dat waren altijd auto's, die al wat jaren oud waren. Het zou bij een volgende vakantie wel eens kunnen zijn, dat wij een nieuwere auto een aantal weken langs de weg laten staan. Vandaar dat ik wilde weten: hoe veilig staat je auto bij een hotel?

Wij houden het nog in beraad, wat wij met onze auto doen bij een volgende vakantie.
Marco.

Vito
Amerika-expert

Bericht door Vito »

Ook ik haal deze nog even naar boven. Nu P2 gesloten is, heeft Schiphol daar gelijk maar reden in gezien om de parkeertarieven behoorlijk te verhogen.
Zoveel dat het voor ons zelfs goedkoper lijkt om park sleep fly te boeken dan lang parkeren.

Maar dan nu de vraag: welk hotel heeft echt een afgesloten parkeerterrein met beveiliging ? Of geen enkele?

Wat heb jij gedaan uiteindelijk, Marco?

O, schiet me nog een vraag te binnen. Op de site van vd Valk staat 1 x vervoer. Betekent dit dat je de terugweg moet betalen ?
SanFran
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door SanFran »

Wij doen altijd het park, sleep en fly arrangement bij van der valk. Je tekent daar wel dat zij niet aansprakelijk zijn voor je voertuig. Schade of diefstal. Ik parkeer ook altijd zo ver mogelijk bij andere auto's vandaan :lol: Maar er kan natuurlijk altijd iets gebeuren, maar dat kan thuis ook. Toen ik mijn (eerste eigen gekochte) auto een paar weken had kwam ik terug in de parkeergarage op mijn werk (beveiligd en afgesloten) en was er iemand tegen mijn auto aangereden... Dat was echt zooo balen :offtopic:
Vorig jaar was er trouwens een bus tegen een auto bij v/d valk gereden, zat een briefje op het ruit van de auto zagen wij. Maar die stond ook zeg maar naast een bocht geparkeerd waar iedereen langs rijdt. Dat is voor mij sowieso al een no-go om te parkeren :P

Bij v/d valk kun je gewoon de heen en terugweg gebruik maken van de shuttle.
2011: Zuidwesten
2012: Zuidwesten
2016: Zuidwesten
2017: Oost Canada en Amerika + New York
2018: Zuidwesten/Midwesten
2019: New York
2025: Zuidwesten
markro
Moderator
Contacteer:

Bericht door markro »

Vito schreef:Wat heb jij gedaan uiteindelijk, Marco?
Ik heb bij nader inzien geen gebruik gemaakt van een vliegveldhotel en heb de auto gewoon thuis laten staan. Ik heb mij met Schipholtaxi van huis naar het vliegveld laten brengen en na de reis ook terug naar huis.
Marco.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer