Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hoe ver van te voren excursies boeken?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
bembi
Amerikafan

Hoe ver van te voren excursies boeken?

Bericht door bembi »

Hallo allemaal,

ik vroeg me af hoe ver jullie van te voren excursies boeken? Of gaan jullie gewoon ter plekke ergens heen in de hoop dat je direct iets kan gaan doen.
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
Vito
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Hoe ver van te voren excursies boeken?

Bericht door Vito »

Dat ligt er aan wat je wilt gaan doen. De ene excursie is op de dag zelf nog te boeken, terwijl je bv. voor Alcatraz al lang van tevoren moet boeken.
Dus uitzoeken of er voor jouw excursies van tevoren geboekt moet worden.
Kristel De Schryver
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2
Contacteer:

Bericht door Kristel De Schryver »

Ik boek zoveel mogelijk op voorhand. Dan hoef ik ter plaatse daar geen tijd meer voor te spenderen. Bovendien kan je vaak leuke aanbiedingen vinden voor bepaalde excursies. Veel lezen, surfen en vergelijken is de boodschap! Excursies die geliefd zijn en je zeker niet wil missen, boek je het beste eerst!
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

Hangt ervan af wat je wil gaan doen ... en persoonlijke voorkeur! :)

Het meeste boeken we ter plaatse, maar sommige dingen willen wel eens uitverkopen dus die boeken we van tevoren. Groupon bijv. heeft vaak leuke aanbiedingen, maar die zitten soms snel vol! Outdoors activiteiten regel ik bij voorkeur aan het begin van de vakantie voor het geval dat het weer niet meewerkt en we moeten schuiven -- dan heb je tenminste nog kans dat je op een andere dag meekan. Alles wat je alleen op een bepaalde dag (of twee) kan doen zou ik thuis al vastleggen, zodat je niet net naast het net vist.

In Hawaii (daar ga je naartoe, toch?) krijg je bij de huurauto volgens mij altijd een boekje met informatie en aanbiedingen, plus op het vliegveld kan je meestal ook wel kortingsboekjes vinden.

Verder heeft Kristel een goed punt dat ter plekke boeken kostbare vakantietijd vergt, maar je blijft daardoor wel flexibel. Dus om tijd te besparen zoek ik altijd alles van tevoren uit; wat ik wil doen, welke tijd van de dag het beste is, welke dagen ze open zijn (heel belangrijk, sommige dingen zijn op rare dagen gesloten), welke aanbieders ik leuk vind, of er online vroegboekkorting is, etc.
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer