Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grand Canyon helikoptervlucht.
Grand Canyon helikoptervlucht.
Hallo allemaal, wij gaan in juli op vakantie naar Amerika. Wij gaan trekken in California.
Wij willen graag in de Grand Canyon een helikoptervlucht maken. Heeft iemand van jullie een tip hoe en waar ik dat het beste kan boeken?
Ook wil ik graag de avondtour voor Alcatraz boeken, heeft iemand daar nog tips voor?
Verder wil ik Sea World in San Diego boeken voor de pinguins interaction program, heb dit via de website geprobeerd, maar kreeg steeds een error, dus ik heb ze een mail gestuurd!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes Suusie.
Wij willen graag in de Grand Canyon een helikoptervlucht maken. Heeft iemand van jullie een tip hoe en waar ik dat het beste kan boeken?
Ook wil ik graag de avondtour voor Alcatraz boeken, heeft iemand daar nog tips voor?
Verder wil ik Sea World in San Diego boeken voor de pinguins interaction program, heb dit via de website geprobeerd, maar kreeg steeds een error, dus ik heb ze een mail gestuurd!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Groetjes Suusie.
Laatst gewijzigd door markro op 03 jun 2014, 04:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Crand Canyon veranderd naar Grand Canyon i.v.m. zoekfunctie van het forum.
Reden: Crand Canyon veranderd naar Grand Canyon i.v.m. zoekfunctie van het forum.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Crand Canyon helikoptervlucht.
Gebruik eens de zoekfunctie van de site. Hier werd reeds vaak en veel over verteld.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Heb ik al gedaan, daar kwam maar 1 gesprek uit!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat lijkt me sterk. Als ik in de googlezoekfunctie (hier rechtsboven) helikoptervlucht Grand Canyon intik krijg ik dit: http://forum.allesamerika.com/search_go ... d%20canyon
Hier staan de nodige topics.
En blijkbaar wordt het vaker met een c geschreven dan met een k.
Marianne
Hier staan de nodige topics.
En blijkbaar wordt het vaker met een c geschreven dan met een k.

Marianne
Ja dank je Marianne, ik had het iid ook al gevonden
Wij willen weer eens wat bijzonders. Wij willen in de Crand Canyon opstijgen en ook weer landen met een tussenstop op/bij de skywalk. Dit kom ik alleen maar tegen als je vanuit LV vliegt, maar dat willen wij niet. Ik zoek nog even verder!!!
Bedankt. Groetjes Suusie.

Wij willen weer eens wat bijzonders. Wij willen in de Crand Canyon opstijgen en ook weer landen met een tussenstop op/bij de skywalk. Dit kom ik alleen maar tegen als je vanuit LV vliegt, maar dat willen wij niet. Ik zoek nog even verder!!!
Bedankt. Groetjes Suusie.
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Je moet je afvragen of het de moeite waard is omd e skywalk te bezoeken. De mensen van het forum waarvan ik tot nu toe reacties heb gelezen waren niet super enthousiast. Met name gezien de kosten.
Waarom niet vanaf Tusayan vliegen met Pappilon? Als je online boekt zijn niet alleen de tarieven lager, maar als je je eerst even aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je nog een kortingscode gemaild. (dat was vroeger zo, maar volgens mij nog steeds zo)
Het vliegen over de GC is zó fantastisch, je kijkt je ogen uit. Je zou ook evt kunnen landen onderin de GC.
Waarom niet vanaf Tusayan vliegen met Pappilon? Als je online boekt zijn niet alleen de tarieven lager, maar als je je eerst even aanmeld voor de nieuwsbrief krijg je nog een kortingscode gemaild. (dat was vroeger zo, maar volgens mij nog steeds zo)
Het vliegen over de GC is zó fantastisch, je kijkt je ogen uit. Je zou ook evt kunnen landen onderin de GC.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Wij hebben het interaction program gedaan met de dolfijnen daar. We hebben die middag zelf gereserveerd. Ongeveer een uur voordat het begon....
Ik denk dat het met de pinguins hetzelfde zal zijn. Anders even mailen naar Sea World.
Ik denk dat het met de pinguins hetzelfde zal zijn. Anders even mailen naar Sea World.
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Re: Grand Canyon helikoptervlucht.
En je mag geen foto's maken op de Skywalk. Dat vind ik ook een nadeel.
Re: Grand Canyon helikoptervlucht.
Zo vroeg mogelijk boeken; kan zomaar zijn dat je daar al te laat voor bent.Suusie schreef:Ook wil ik graag de avondtour voor Alcatraz boeken, heeft iemand daar nog tips voor?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht