Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overstap Atlanta

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
Elektrocute
Amerikafan

Overstap Atlanta

Bericht door Elektrocute »

Hallo iedereen,

Ik heb gisteren mn volledige vluchtinformatie gekregen!
Ik vertrek met Delta vanuit EWR naar MCI, maar ik moet overstappen in Atlanta met een layover van 1u43 minuten

Hoe werkt het vliegveld van Atlanta? Is het groot?
En is die minder dan 2 uur wel genoeg?
Ik zou dan ook wat moeten kunnen eten, want ik krijg geen eten op die vlucht naar ATL en ook niet op mn aansluiting naar MCI...
maar daar heb ik vast te weinig tijd voor...?

Oh, en kan je eigenlijk met je reservatie nummer kijken op welke stoel je komt? Ik wil het risico niet nemen van per ongeluk in te checken ofzo :oops:

Alvast bedankt :D
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Overstap Atlanta

Bericht door Njit »

Elektrocute schreef:Oh, en kan je eigenlijk met je reservatie nummer kijken op welke stoel je komt? Ik wil het risico niet nemen van per ongeluk in te checken ofzo :oops:
Hier staan 2 linkjes, 1 om te kijken waar je zit en 1 om in te checken:
http://www.delta.com/traveling_checkin/ ... /index.jsp
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Toine
Amerika-ontdekker

Bericht door Toine »

Ik vlieg de 15/8 ook met Delta van Brussel op Anchorage en de 15/9 terug van Los Angeles naar Brussel.

Wat voor reputatie heeft Delta op vlak van klantvriendelijkheid, comfort, ... Het is mijn eerste grote reis, dus heb geen flauw idee van wat ik mag verwachten (tot nog toe altijd met de auto gereisd)
Elektrocute
Amerikafan

Re: Overstap Atlanta

Njit schreef:
Elektrocute schreef:Oh, en kan je eigenlijk met je reservatie nummer kijken op welke stoel je komt? Ik wil het risico niet nemen van per ongeluk in te checken ofzo :oops:
Hier staan 2 linkjes, 1 om te kijken waar je zit en 1 om in te checken:
http://www.delta.com/traveling_checkin/ ... /index.jsp
Bedankt!!!!!

Ik heb gemerkt dat ik een plaats heb aan het raam! YES! :D 8)
Haha, jeetje, ik ben echt blij nu :D
States visited: MO, KS, MN, IA, OK, TX, NM, AZ, CO, NY, NJ, IL, KY, TN, NC, MS, AL, RI, MA, CT
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Toine schreef:Wat voor reputatie heeft Delta op vlak van klantvriendelijkheid, comfort, ... Het is mijn eerste grote reis, dus heb geen flauw idee van wat ik mag verwachten (tot nog toe altijd met de auto gereisd)
Vorige maand heb ik ook voor het eerst met Delta gevlogen. Klantvriendelijkheid was dik in orde. Men kwam regelmatig langs met drankjes en het eten was ook prima. Je hebt keuze uit chicken of pasta, de chicken smaakte in ieder geval goed. Op de binnenlandse vlucht krijg je aan het begin een kleine versnapering en ook genoeg drinken.

Ik had het geluk dat op beide lange vluchten niemand naast me zat en ik dus lekker de ruimte had. De beenruimte viel mij overigens niet tegen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Adriane
Amerika-ontdekker

Bericht door Adriane »

Ik had afgelopen januari een overstap in Atlanta waar ik een uur de tijd voor had. Dat was voor mij ruim voldoende. Het vliegveld is groot, maar er rijdt een trein die je naar de verschillende concourses brengt. Kijk anders even op http://www.atlanta-airport.com.
Ik heb diverse malen gevlogen met Delta en American Airlines. Delta heeft mijn voorkeur v.w.b. klantvriendelijkheid en service.

Groetjes, Rian
Elektrocute
Amerikafan

bedankt Adriane, dat stelt me gerust :)
Al dacht ik wel dat de organisatie er rekening mee zou houden dat er ruim voldoende tijd was, was ik toch even ongerust
Stephanie
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Stephanie »

Vliegen met Delta is zeker OK hoor!
Wij kregen op de heenvlucht zeker voldoende eten, zelfs teveel :wink:
Eerst een drankje met 2 zakjes peanuts. Daarna zoals iemand hier eerder al zei chicken of pasta, en de chicken was heel lekker.
Dan regelmatig nog eens een drankje, en anderhalf uur voor de landing ook nog eens een halve pizza.
Over het eten geen klachten :)
Beenruimte is niet zo superveel, maar wel genoeg.
Verder spelen ze ook nog 1 of 2 films tijdens de vlucht, maar dan wel op een scherm dat naar mijn mening nogal vaag was waardoor je de film niet zo goed kon zien.

Overstappen in Atlanta valt wel mee. Je hoeft geen lange afstanden te lopen door het treintje dat elke minuut tussen de verschillende "Concourses" rijdt.

Wel een tip: vraag misschien voor de zekerheid even in welke concourse jij moet zijn!
Want bij ons stond er vorig jaar op de borden:
Concourse A: Delta, airline, airline, airline ...
Concourse B: airline, airline, airline ...
Concourse C: airline, airline, airline ...
Concourse D: Delta, airline, airline, airline ...
Concourse E: airline, airline, airline ...

(Ik verzin maar even wat, ik weet het niet meer precies uit m'n hoofd)

We dachten dus dat Delta enkel vanaf concourse A en concourse D vloog, en we dus op A of D moesten zijn.
Maar het bleek toch C te zijn! Dat bord was dus onvolledig of niet up-to-date. Maar door het even te vragen was dat snel opgelost :)
Elektrocute
Amerikafan

wat is een concourse? :oops:
een terminal/gate?
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Elektrocute schreef:wat is een concourse? :oops:
een terminal/gate?
Elektrocute
Amerikafan

bedankt Rob :)

Ik heb gelezen op de site dat ik aankom in atlanta bij terminal B, en dat ik daar ook vertrek, dus das handig :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer