Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Joshua tree ,New york en Boston

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Plaats reactie
maltje
Amerika-ontdekker

Joshua tree ,New york en Boston

Bericht door maltje »

Volgend jaar hopelijk weer eens naar de VS.
We willen in het Zuiden nog enkele NP's zien maar ik had ook heel graag een trip Van Boston naar NY gedaan,blijkt heel knap te zijn.
Van het Zuiden naar NY rijden is geen optie,maar tot waar zou het mogelijk zijn(afstand en wat nog te zien? )En dan maar naar NY vliegen.
Alle tips zijn welkom.

mvg
jan de korte
Amerikafan

Re: Joshua tree ,New york en Boston

Bericht door jan de korte »

Ligt er een beetje aan wat je wil zien, hoeveel weken je gaat. Van NY tot Boston kan je rechtstreeks rijden of met een omweg via bijvoorbeeld acadia np.
Ik zou eerder de oostkust rijden van Miami naar Boston. Start je in florida, met de keys, miami, everglades etc, daarna richting great smokeys, washington, NY, Acadia, Niagara waterfalls, Boston. Daar ben je gerust 3-4 weken mee bezig:) Maar een combinatie van NY, Boston en enkele parken in het zuidwesten kan natuurlijk ook. Afhankelijk van hoeveel tijd je hebt!
maltje
Amerika-ontdekker

Bericht door maltje »

Het is allemaal nog ver weg natuurlijk.
We hebben 2 jaar geleden 3 weken rond getoerd in het Zuid-Westen.
Nu had ik graag Joshua Tree en zeker Monument valley gedaan omdat dit vorige keer niet lukte.
Maar New york en Boston zouden we dan combineren.
Ik heb eens gehoord dat er een heel knap stuk natuur zou zijn tussen Boston en New York,maar zou niet weten over wat het gaat.
3 weken lijkt me terug haalbaar.
Toch een dag of 2/3 uit trekken voor New York(het blijft een droom voor mij)

mvg
KBaak
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door KBaak »

Wat is je vraag nu precies? Er is geen touw aan vast te knopen.
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Bericht door Marcopstal »

Je doet altijd best eerst oostkust en dan westkust. Anders verlies je een dag door het tijdsverschil.

Up state NY heb je de Adirondacks, misschien gaat het daarover, echt tussen NYC en Boston ligt er denk ik toch niks.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer