Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
cd's of cassette in huurauto?
cd's of cassette in huurauto?
Wij huren een ford explorer in Amerika.
Zijn jullie ervaringen dat er met cd spelers of cassette wordt verhuurd?
Zijn jullie ervaringen dat er met cd spelers of cassette wordt verhuurd?
Groetjes,
Sandra
Sandra
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Bij welke onderneming huur je de auto?
Ik zou zeggen, kijk eens op hun website. De meeste auto verhuur bedrijven hebben op hun website de specificaties van de auto's staan.
Voorbeeld van Budget
http://www.budget.com/cars/domestic/stdsuv.html
.
Ik zou zeggen, kijk eens op hun website. De meeste auto verhuur bedrijven hebben op hun website de specificaties van de auto's staan.
Voorbeeld van Budget
http://www.budget.com/cars/domestic/stdsuv.html
Maar zoals je aan de laatste regel kan zien is het geen garantie. Ik zou denken dat de iets duurdere huurauto's nu meestal wel een CD speler zit.United States / Canada: Sport Utility
Ford Explorer or similar
What other vehicle is so versatile? Conquer the urban jungle or the rural back country with guaranteed comfort and reliability.
Comfortably Seats 5 Passengers
Dual Airbag Protection
Convenience of Remote Keyless Entry
Anti-Theft System
AM/FM Stereo System
Compact Disc &
Cassette Player![]()
Air Conditioning
Cruise Control
Power Driver Seat
Power Locks
Power Windows
Power Mirrors
Rear Defroster
Tilt-Steering Wheel
Partial Leather Interior
Map Lights
Front Wheel Drive (4x4 only)
Power Brakes
Power Steering
Safety Rear Door Locks
Armrest
Powerful V6 Engine
Anti-Lock Brakes
Traction Control
Automatic Overdrive
These vehicles and features are only examples and may not be available at all locations. Substitutions will be made when necessary.
.
-
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik vind dat wel een heel makkelijk antwoord! Vooral ook goed onderbouwd.Hallo Sandra
Alle moderne auto's hebben een CD speler. Soms spelen ze ook CD's met MP3 af, maar dat is bij voorbaat niet te ze zegen.
Harm
Toch ligt het er echt aan bij wie je huurt en uit welke klasse je de auto huurt. Bij een aantal auto verhuurbedrijven hebben goedkopere klasses hebben toch echt niet altijd een cd-speler standaard. Bij bijvoorbeeld budget lijkt dit wel het geval, maar bijvoorbeeld bij avis of Alamo niet.[/code]
-
- Amerikafan
Hoi San,
Wij hebben hetzelfde probleem. Wij huren ook een Ford Explorer (of simular) bij Alamo. En daar staat op de site dat ze cassette hebben. Echt balen want waar haal je tegenwoordig nog bandjes
Misschien weet iemand of je in Amerika nog bandjes kan kopen met muziek erop. Zelf maken is geen optie want ik heb geen cassettedek meer
En anders maar naar de radio luisteren. (En hopen dat ze leuke zenders hebben)
Groetjes Sanny
Wij hebben hetzelfde probleem. Wij huren ook een Ford Explorer (of simular) bij Alamo. En daar staat op de site dat ze cassette hebben. Echt balen want waar haal je tegenwoordig nog bandjes

Misschien weet iemand of je in Amerika nog bandjes kan kopen met muziek erop. Zelf maken is geen optie want ik heb geen cassettedek meer

En anders maar naar de radio luisteren. (En hopen dat ze leuke zenders hebben)
Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 708 Weergaves
-
Laatste bericht door wouterjanS