Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National Geographic
National Geographic
Uitgever van tijdschriften maar ook van cd-roms. Ze hebben eem programma dat trailsmart heet en daar staan bv wandelroutes in Nationale parken op. Ook kun je die uploaden naar een GPS.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Heeft iemand daar ervaring mee?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb geen ervaring met het downloaden van die routes. Wel heb ik de National Geographic kaart van Olympic NP. Die is heel erg goed. Ik ken het gebied goed en de kaart klopt helemaal. Op het detail precies. En heel uitgebreid. Mooie kaarten hoor. Echt de moeite waard. Vooral als je van plan bent meerdere wandelingen in een park te doen, dan kun je in plaats van allerlei verschillende kaarten alleen de national geographic kopen met alle routes net zo gedetailleerd. Ik kan echter niet oordelen over alle kaarten, dus misschien zitten er ook minder goede bij. Maar de kwaliteit van NG is over het algemeen heel goed.
Noord-Amerika 2001, 2002, 2003, 2004, 2005/2006, 2009, 2011, 2012, 2013, 2016
De papieren kaarten ken ik en die zijn goed. De elektronische zal ook wel goed zijn maar waar het mij omgaat is of er iemand ervaring mee heeft in combinatie met een GPS ontvanger.
Op een kaart kan je zien waar je bent maar de precieze afstand nog af te leggen dat wordt al wat lastiger. En daar is zo'n GPS weer handig in.
Op een kaart kan je zien waar je bent maar de precieze afstand nog af te leggen dat wordt al wat lastiger. En daar is zo'n GPS weer handig in.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2436 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 8 Reacties