Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
priceline kamer 3 pers
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
priceline kamer 3 pers
Iemand hier ervaring met priceline en hóe zit dat dan als je met 3 pers een kamer wilt boeken?
Ik heb totaal geen ervaring met priceline dus weet ook niet als dit een aanrader is of niet
Dus help aub,
Alle tips zijn welkom!!
Ben namelijk op zoek naar een hotel,motel,hostel in SF & LA
Ik heb totaal geen ervaring met priceline dus weet ook niet als dit een aanrader is of niet
Dus help aub,
Alle tips zijn welkom!!
Ben namelijk op zoek naar een hotel,motel,hostel in SF & LA
- gera_r
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Re: priceline kamer 3 pers
Als je met Priceline biedt op een hotelkamer, ben je nooit zeker wat voor kamer je krijgt. Soms wordt er bij aankomst gevraagd naar een voorkeur, maar heel vaak ook niet en krijg je die gewoon toegewezen. In het minst gunstige geval krijg je een kamer met één queenbed en dat vind ik ternauwernood geschikt voor 2 personen. Dus bieden op een kamer bij Priceline is geen optie.
Wél zou je eens bij Express deals bij Priceline kunnen kijken. Daar worden hotels aangeboden voor een zeer gunstige prijs en daar zijn soms hotels bij met een bedkeuze. Misschien is dat een optie...
Dan heb je ook nog Hotwire, heb wel eens gehoord dat dat een alternatief zou kunnen zijn voor als je met meer mensen bent. Maar daar heb ik weinig ervaring mee. Misschien kan iemand anders daar meer over zeggen...
Wél zou je eens bij Express deals bij Priceline kunnen kijken. Daar worden hotels aangeboden voor een zeer gunstige prijs en daar zijn soms hotels bij met een bedkeuze. Misschien is dat een optie...
Dan heb je ook nog Hotwire, heb wel eens gehoord dat dat een alternatief zou kunnen zijn voor als je met meer mensen bent. Maar daar heb ik weinig ervaring mee. Misschien kan iemand anders daar meer over zeggen...
Voor reisverslagen:
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
https://johanengerainamerika.blogspot.com/
Wij hebben via hotwire wel kamers voor 4 geboekt, we kregen altijd 2 queens of een king/queen plus 2p-sofabed. Voor ons met 2 jonge kinderen altijd prima.
Terug in Texas!
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Voor 3 personen geen priceline, althans.. niet name your own price.
Kans is groot dat je een twee pers kamer krijgt en dat kan idd ook met een queen zijn.
Kans is groot dat je een twee pers kamer krijgt en dat kan idd ook met een queen zijn.