Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Nog een paar dagen .........

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
wendyjol
Amerikakenner

Nog een paar dagen .........

Bericht door wendyjol »

Een aantal mensen onder ons hebben niet zo lang meer te gaan tot dag van vertrek.
Wij bijvoorbeeld !!! :dance:

Leuk hoor zo'n dansend poppetje en echt ik heb er gigantisch veel zin in, maar ....... ik krijg nu toch wel een beetje de kriebels. Hoe gaat dat straks daar; 5 weken weg met de kids; zouden ze het wel leuk vinden; vergeet ik nou echt niks?

Hebben de overige binnenkort vertrekkers hier nou ook last van?

Ik bedoel, gedeelde smart...bla bla bla:oops:

Groeten
Wendy
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Nog 26 nachtjes slapen.................

Bericht door CaroLine »

Hallo Wendy,
Wij moeten nog 26 nachtjes slapen :dance: :dance: :dance: :dance: voordat we vertrekken en ja hoor ook bij mij kriebelt het al. Bij de rest valt het nog wel mee. Fred heeft op het werk nog vlak-voor-de-vakantie-stress en de kinderen moeten nog 3 weken naar school. Robin gaat volgende week op schoolverlaterskamp en ze heeft ook nog een afscheidsavond op school. Max gaat volgende week donderdag op schoolreisje. Eigenlijk hebben ze nog geen tijd om vakantiekriebels te krijgen. Elke ochtend scheuren ze trouw een stukje van de 'vakantieslinger' af en worden ze dus op die manier herinnerd aan het aantal nachtjes dat ze nog moeten slapen voordat we naar Amerika gaan.
Zelf ben ik al het een en ander aan het verzamelen. Ook lees ik nog veel over onze bestemmingen. Allemaal heel leuk, maar als ik aan het inpakken denk en aan het vertrek (Heb ik alles? Is de achterdeur wel op slot? Heb ik de stekker van het strijkijzer wel uitgetrokken? etc. :help: ) krijg ik de zenuwen.
Jullie vertrekken maandag over een week en ik wens jullie (en ook alle andere Amerikagangers) een onvergetelijke vakantie :doublethumb: en wie weet komen we elkaar nog ergens tegen!
groetjes,
Carola
Hydrotherion
Amerikafan

Bericht door Hydrotherion »

Hey wendy,

Dat kriebels gevoel heb ik nu al twaalf dagen voordat wij vertrekken!
:D

We tellen nu al elke dag af. Ik er enorm van om voor een reis allerlei info via het internet te verzamelen. Ik maak voor elke reis naar Amerika een kalender waar alle events opstaan zodat ik zeker niets vergeet gedurende mijn vakantie.

De meeste last is als we de wagen instappen en vertrekken! Dat is pas een zenuwachtige moment! :wink: Paspoorts,tickets,hotelbewijs,............ Ik ben gelukkig nog nooit iets vergeten! :D

Kijk er trouwens hier iemand naar het programma "Airline" op TV1? Gaat momenteel over amerikaanse luchthavens. De horrorverhalen van verdwenen tickets of vergeten paspoorts wil ik nooit meemaken.

Een mooie vakantie aan iedereen!
bribey
Amerika-ontdekker

Bericht door bribey »

Hier ook iemand met inderdaad datzelfde gevoel. Wij vertrekken namelijk maandag. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: : Heb er zo lang op moeten wachten en nu is het maar enkele dagen meer. Ik zit nu constant te denken van volgend week zitten we rond deze tijd op deze plaats en zijn dit of dat aan 't doen.(dan zitten we dus in de grand canyon). Heb ook nog massa's werk eer we vertrekken (huis poetsen, valiezen maken, reispapieren halen,gras afmaaien,...........)en dan tussendoor nog regelmatig op het net kijken als er nog interessante tips bijzitten voor onze rondreis in het westen.
Aan alle mensen die weldra vertrekken wens ik ook een toffe reis en hoop dan later de bevindingen te lezen op het internet.
Groetjes Brigitte :wink:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wij vertrekken vrijdagochtend vroeg naar San Francisco, jippie! Het wordt wel een veel kortere vakantie, dan de meesten hier hebben (maar ja, we gaan dan ook nog naar Atlanta en Aruba deze zomer :dance: ), maar ik heb er niet minder zin in!
Ook ik verzamel altijd van alles over de plaatsen die we gaan bezoeken, bang als ik ben iets belangrijks te missen. We zijn al twee keer in SFO geweest, maar dat is meer dan 10 jaar geleden, dus alles zal weer nieuw zijn. En ik kan niet wachten Yosemite te bezoeken!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
zeearend
Amerika-ontdekker

Bericht door zeearend »

Ja Wendy bij ons is het net zo. We zien elkaar op de borrel in Williams. We laten het wel over ons heen komen. Veel plezier natuurlijk en een goede reis toegewenst.

gr. Klaas en familie
anice van den Boer
Amerikafan

Bericht door anice van den Boer »

hoi beste allemaal,

jaja, eindelijk na maanden voorbereidingen gaan de meeste van ons over niet al te lange tijd naar Amerika 8) :P
Voor ons duurt het nog wel ietsje langer maar ook die 6 weken en paar daagjes gaan (hopelijk) snel voorbij.
Zenuwen zijn er wel want helaas is er bij mijn schoonvader leukemie vastgesteld en moet hij een chemo ondergaan :cry: , maar de doktoren proberen er alles aan te doen dat de kuur en voorbehandeling voor en na onze reis vallen.
Dus wij hopen in de allereerste plaats dat alles goed komt voor pa en wij blijven hopen dat wij 16 augustus kunnen gaan :? .
De voorbereidingen blijven leuk, al is het nu met een donker randje......
Zo hebben wij toch weer ideetjes opgedaan, bijvoorbeeld om bij The stinking Rose in San Francisco te gaan eten.

Wij wensen iedereen een fantastische ervaring toe, vele onvergetelijke momenten en allen weer veilig terug.
Vergeet niet dat herinneringen de mooiste souveniers zijn :doublethumb: .

groetjes Frank,Anice,Rico (geslaagd voor school) en Elena
Sanny Rocks
Amerikafan

Bericht door Sanny Rocks »

hoi Wendy en alle anderen die binnenkort gaan!!

Lang geleden, toen zijn we naar Kreta gegaan. Ik kwam op tijd op schiphol en daar stonden mijn vrienden op me te wachten. Nadat mijn moeder gedag had gezegd ging ze weer richting huis. Wij gingen toen in de rij staan op te gaan inchecken.

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :banghead:
ik was mijn :oops: paspoort :oops: vergeten!!!!!!!
Gelukkig woon ik in Zaandam (voor degenen die dat niet weten, Zaandam ligt op steenworp afstand van Amsterdam) en kon ik mijn mammie bellen die toen net thuis kwam en dus meteen weer richting schiphol kon gaan! Uiteindelijk kwam alles goed en waren we nog steeds optijd. Maar sindsdien check ik echt 1000x of ik mijn paspoort bij me heb. En nu ik wat "volwassener" ben, denk ik dat mij dit niet meer gaat overkomen.

Voor ons is het nog 29 nachtjes slapen. Waar ik (nu al) het meeste over zit te piekeren is: wat voor kleding neem ik mee :?: (je bent vrouw of niet)

Ik wil iedereen een super vakantie wensen!!!! En ik hoor graag hoe iedereen het heeft gehad!

Anice,

Ik weet niet precies wat ik moet zeggen maar ik zal aan jullie denken. En ik hoop dat het allemaal goed komt. En dat je toch kan gaan genieten van je vakantie ook al wordt dat moeilijk, sterkte

Groetjes Sanny
Sanny Goes New York!!
Anita2
Amerikafan

Bericht door Anita2 »

Hallo iedereen,

Ook wij zitten hier de dagen af te tellen, nog maar 10 nachtjes slapen en het is zover. Onze eerste reis naar Amerika ! Maar de zenuwen beginnen erg op te duiken. Ik heb een verschrikkelijke vliegangst en nu moet ik zo lang in een vliegtuig zitten. Mijn man en zoon doen dat heel graag maar ik niet. Hopelijk verloopt alles vlot, want wij volgen dagelijks op TV 1 de serie Airline en er kan blijkbaar veel fout lopen. Maar ik ga er niet te veel aan denken.
Ik probeer aan de mooie en leuke dingen te denken die wij gaan zien en meemaken. Wij verheugen ons er echt op !
Wendy, wij zien elkaar misschien op de boot naar Alcatraz !
Voor iedereen die binnenkort vertrekt, een mooie en veilige reis toegewenst !

Anita
zeearend
Amerika-ontdekker

Bericht door zeearend »

Wij vliegen ook op 10 juli misschien zitten we in hetzelfde vliegtuig? :D

gr. KLaas
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Allemaal een fantastische vakantie toegewenst. En wij gaan 28 juli de andere kant op, naar Nederland op vakantie, na er 3 jaar niet geweest te zijn.
Groetjes,
Annemiek
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Hee, leuk! Hopelijk hebben jullie goed weer. Voor ons is het ook alweer 4 jaar geleden en nu begint het ook wel weer een beetje te kriebelen, dus misschien volgend jaar. Geniet lekker van wat Nederland als vakantieland te bieden heeft en probeer het niet een constant familiebezoek te laten zijn, want dat is doodvermoeiend! Veel plezier!
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Wendy,

Wij hebben inmiddels ook de kriebels. Over precies 14 dagen zitten we al in het vliegtuig! :dance: :dance: :dance: :dance:
Maar ik heb nog zoveel te doen. We hebben het de laatste weken zo druk gehad, verhuizing van mijn zus , de proefwerkweken van de kinderen en alle onderzoeken i.v.m de ziekte van Ger dat ik eigenlijk nog niets geregeld heb. Alleen de paspoorten en de tickets zijn geregeld, en de route hebben we ongeveer vastgelegd, maar wat we allemaal mee moeten nemen en nog moeten kopen, daar gaan we volgend week maar eens over nadenken.
Gelukkig is de rust wat weergekeerd, de onderzoeken van Ger zijn afglopen en de kinderen hebben vakantie.
Helaas is Nick blijven zitten in de 4e van het Gymnasium :( , maar Joyce is over naar de 2e :D .

Wendy wij zien elkaar in Bryce op 28 en 29 juli, een goede reis alvast.

Anita, ik zie ook wel tegen de vlucht op . Niet omdat ik bang ben, maar omdat ik op de laatste lange reis (naar Singapore) vreselijk misselijk ben geweest in het vliegtuig door de turbulentie en de luchtzakken. Ik hoop dat het nu een rustige vlucht wordt.

Anice, ik ben blij te horen dat je schoonvader de chemokuur mag doen.
Ik mail je nog voor we op vakantie gaan.

Petra een hele goede reis morgen en veel plezier in San Francisco.
Misschien heb je als je terugkomt nog wat tips voor ons .Ik zal je volgen op je weblog.

Verder wens ik iedereen die binnenkort vertrekt een fantastische tijd toe. :doublethumb:

Groetjes Marjon
danney
Amerika-ontdekker

Bericht door danney »

:dance:
Geweldig, ook hier zijn de kriebels volop aanwezig. Nog 3 wkjes en 1 dag (Gerrit houdt zelfs de minuten nog bij :stupid: ) en dan vertrekken wij op 23 juli t/m 22 augustus :dance: . Misschien komen we een aantal van jullie wel tegen....

Iedereen in ieder geval veel plezier gewenst.

Danney
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Hoi allemaal,

Van uit Zeeland wensen wij jullie allemaal een heeeeeel fijne vakantie, het zal de komende weken stil worden op het forum, als ik het zo vlug bekijk zitten de meeste van de vaste forumbezoekers de komende weken in de USA.
Wij gaan pas 31 augustus.
Gr.
Rob
frank
Amerika-newbie

Bericht door frank »

Hallo allemaal,
Vandaag en 3 weken hangen we hoog in de lucht voor onze tweede amerikareis na eerst Florida, nu een rondrit voor 3 weken in het zuidwesten.
Ik kom uit België en wat me hier het meest opvalt dat jullie Nederlanders zolang verlof nemen. Hebben jullie misschien meer verlofdagen dan ons.
Goede reis aan allen!
Mvg. Frank.
Anita

Bericht door Anita »

Ook ik wens iedereen die binnenkort al vertrekt een heeeeeele fijne vakantie! Ik ben erg benieuwd naar alle verhalen, want volgens mij ben ik dit jaar de laatste die naar Amerika gaat: wij vertrekken op 13 oktober pas! Maar wij zitten nu dus nog volop in de voorpret :hilarious: en da's ook errug leuk!
En wat ook leuk is: als jullie allemaal terug zijn, mogen wij!!!! :doublethumb: :dance: :doublethumb: :dance:

Nou, heeeeeeeeeeeel veel plezier allemaal en ook een heeeeele goeie reis allemaal!

Anita
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Als we nou eens met z'n allen oranje shirts dragen en oranje lintjes aan de auto-antennes hangen............. :stupid:

Nou, ik geloof niet dat we veel mensen tegenkomen. We lopen zo'n beetje iedereen mis. Alleen Wendy zouden we in Sedona kunnen treffen op 1 augustus. Wij zijn daar dan ook in de buurt en overnachten in het Radisson Poco Diablo Resort. Nou wie weet......

Allemaal een onvergetelijke reis gewenst!!!

Marjon, sterkte deze laatste hectische dagen voor vertrek en Anice, sterkte met de ziekte van je schoonvader!

groetjes,
Carola
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

frank schreef: Ik kom uit België en wat me hier het meest opvalt dat jullie Nederlanders zolang verlof nemen. Hebben jullie misschien meer verlofdagen dan ons.
Goede reis aan allen!
Mvg. Frank.
Ik heb elk jaar 27 vakantie dagen en 14 TBU/ATV dagen (ik bouw elke dag 30 min TBU/ATV op i.v.m. 37.5 urige werkweek) :lol:

Dus totaal iets meer dan 8 weken.
ANY
Amerika-expert

Bericht door ANY »

Petra,
Het wordt inderdaad niet alleen familie bezoek, we gaan ook wat andere "toeristische" dingen doen. Ik wil dat de kinderen toch ook wat meer van Nederland te zien krijgen. Misschien is het de laatste keer dat we met z'n allen gaan, je weet het toch niet met tieners wanneer ze niet meer met pa en ma mee willen.

Frank,
Die Nederlanders krijgen inderdaad veel vakantie tijd, om jaloers op te zijn.
Annemiek
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer