Toen we vorig jaar voor de eerste keer naar de USA gingen, heb ik die reis perfect voorbereid. Ik zocht op voorhand uit welke dingen we wilden doen, las reisverslagen, zag prachtige foto's, koos de hotels en excursies, speelde gratis overnachtingen bijeen door MyVegas, ... Kortom ik had héél veel voorpret!
Mijn vriend liet het allemaal aan mij over. Hij is niet zo'n type om reizen te plannen enz., ik wel, dus dat past mooi bijeen

Toen we op reis gingen, wist ik dus altijd wel min of meer wat er zou komen. Al was alles "in het echt" toch nòg mooier en indrukwekkender dan ik me op voorhand kon voorstellen. Wat ik me dan moeilijk kan voorstellen, is hoe het voor mijn vriend was (en hij is er ook niet zo goed in om dat uit te leggen

Dus, welke manier van reizen verkiezen jullie? Zelf plannen, voorbereiden, en maanden voorpret hebben? Of jullie toch liever laten verrassen door het onbekende?
Strikt gezien heb ik geen keuze, want zulke grote reizen plan ik toch het liefste zelf, plus dat mijn vriend dat niet zo graag doet. Dus ik "moet" het wel doen. Anderzijds, zelfs als ik kon kiezen: ik geniet té veel van de voorpret om het plannen enz achterwege te laten